



Oyle bir geciyor ki sevdigimi bilmiyor ayni is yerindeyiz beni eve o birakiyor dun moralim bozuktu eve gelmeden inmek istedim evin onune kadar birakti ve dur bende yukari kadar birakicam dedi anlat dedi anlattim ne oldugunu agliyodum elleriyle goz yaslarimi sildi sarildi o ani hicbirseye degisemezdim iste ona olan kirginligim anlamamasi bir turlu ama onu bile unutturdu
Off hemde nasıl her hastalığa çaredir be
Sarılmak Yeri Geldiğinde Çok iyi Bir İlaçtır Ama Özlemden Sarılmak İçten Sevgiden Sarılmak Art Niyet Olmadan Herşeyi Unutarak Sarılmak İşte Olay Bu Ama Sonu Yatakta Bitecekse Bu sarılmanın Az Ötede Oynasınlar !
tamda bu işte.
bu konu cok acımasz. butun hersey akıverip gıdıyor. bir de son defa sarılmak yokmudur. kollarını acmak ıstemezsın...
o son defa.. çok koyuyo insana.. hı bide son defa olduğunu bilmeden sarılmak var.. anatılamaz
Cevap
23Cevap
duruma göre değişir ya ama kırgınlıklar zamanla geçer herkes hata yapar ama aldatmaysa affı olmaz kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez çünkü
Herkes sevgilisinin sarilmasini düsünüyor ben ise annemin sarilmasini :D
Keşke sarılsa tüm kötü şeyleri unuturdum bir sarılışıyla be 😞
Sarılmak psikolojik olarak geçerir. O insana tekrar güvenmeni sağlar. Ama günah sarılmayın :)
Yapilan hiç bir şey unutulmaz kimse kimswyi kandirmasin sadece sevdigin icin arka plana atarsin gun gelir o acilar gun yuzune cikar. Iste o zaman degisir tum oyun..
Aynen üzgün isem seks ve sevişmek sarılmak kadar iyi gelmez hatta bunları canım istemez bile
yıllarca hayalini kurdum bir sarılsaydı sadece bir kere sarılsaydı sonra ölseydim ne sarıldı nede ölebildim belki kafamda minyonlarca kez o sahneye kurguladım ama olmadı
Hayır o acıtmışsa, hayatımı karartmışsa fayda etmez.
Evet.
Evet geçirir herhalde
Evet, her şeyi unutturur. :)
geçirmez ama sarılmak mutlu eder :)
En özel en güzel histir o.. Cok severim
Evet bir de sarılıp arkadan popuyu tutmak çok güzel olur
Derisi soyulurcasına sarılmak.
Sarılsa geçerde sarılmıyor ya :(
Sarılsa gecicekde gelmiyo ki sarılsın :)
hafiflersin sapıkca demiyommm
Sarılsa geçerde sarılmasını istemem :D
Eskide kaldi.. saglam dostluktan ote birsey yok
Geçirmez.
o sarılsaydı geçerdı
evet gerçek bir söz
Geçirir evet
eveeeeeeeeeeet
Evet
O kadar kolay değil,
Sızlatır.
Evet sarılmak iyidir
Denemek lazım
Olabilir
Geçirmez
Sanmam
gecirir
Geçirir.
Evet masum öpücükk
Gecer
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar