Az önce sevgilimle ayrıldım arkadaşlar ne yapmalıyım çok kötüyüm?

çok kötüyüm lan çocuk onu aldattığımı düşündü ve böyle bişey yok bikaç kere daha aynı şeyi yaşadık yine öyle bişey yoktu hep yanlış anlaşılmalar baya mutsuzum napmalıyım şu an acıdan bişey hissetmiyorum ama insanlar ne acılar yaşıyor benimki ne onların yanında demektende kendimi alamıyorum film falanmı izleyeyim napayım
Az önce sevgilimle ayrıldım arkadaşlar ne yapmalıyım çok kötüyüm?
Cevapla