Erkekler ayrılık sonrası neden bir arayış içine girer?

ayrıldıktan sonra o kadar beklemiştim ki sürekli bekleyeceğimi söyledim.. ilk aşktı bitsin istemedim mesafeden dolayı soğudu ve ayrıldık 2 ay ya da 3 ay geçti hala toz konduramadım maddi imkan dedım mesafe dedım belki sinir belki inat dedim hatayı kendımde aradımm her yerden engelledi ama genede dedım sinirli diye gerçekten seviyordu beni demekki yanındakiler daha tatlı geldi. her gün yeni bir kız eklıyor facesine bende bıraktım artık.. zaten uzak görmem allah acısını göstermesin.. aşk hiç güzel değilmiş erkekler çok acımasızsınız :( yalandan nefret ederım dersiniz en büyük yalanınız sevginiz miş.. pişman olsa bile çok geç.. hiç canınız yanmıyormu gözleri yaşlı bıraktıklarınız için.. benım kalbım acıyor başka birini sevincee o mutsuz olacak diye.. elbet karşılaşacağız beni görünce pişman olacaksın.. belkide iyiki sen olmadın hayatımda diyecem.. zaman herşeyin ilacı geçmesini bekliyorum
Erkekler ayrılık sonrası neden bir arayış içine girer?
Cevapla