Arkadaşlar aylar sonra tekrar dönüş olurmu ve neden dönersiniz veya aylar sonra döndürmek için ne yapılmalı Nasıl kızlara dönersiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
sevgilim 1.5 ay öce ayrıldı bende. dönmesini bekliyorum henüz dönen olmadı ilişkimiz de 5 yıldı :D merak ettiği durum bu değildi ama yinede söylemek istedim.
03 Yorumla
Soran+1 yılSen dönmelisin çünkü biz kızlar erkeğin dönmesini bekleriz, hala seviyorsan dön ona başkalarını hayatına almasına izin verme zamana bırakma lütfen, ben çok pişmanım hergün ağlıyorum ama gec kaldım :( keşke diyorum
Soran+1 yılBende ayrılan taraftan bir adım beledim ama dönmedi :( bence sen son bir kez daha dene cünkü kızlar dönmeyi beceremez
En İyi Cevaplar
+1 yılbenim hiç olmadı ama bana geri dönüşler çok oldu. biri hariç hiç birini kabul etmedim. o biriylede yürümedi. ve 1 hafta önce başkasıyla evlendi. nikah tan bir gün öncesine kadar benden birşeyler bekledi. ama olmuyor. birşey bittiyse geri dönüşü gereksiz oluyor. bir insana ikinci şans vermek gel beni birdaha bük demektir. o yüzden bu saatten sonra ne dönerim nede dönene izin veririm. işkence ve zaman kaybından başka birşey olmuyor.
08 Yorumla
Soran+1 yılÜzücü bir hikaye olmuş :( evet araya soğukluk girer diyoruz ama bazen yokluğunda kıymet anlıyoruz tekrar başlayınca taraflar kaybetmemek için yeniden doğmuş gibi Mutlu Nazik davranır birbirine, bu acıdan da bakmak lazım olaya değil mi? Ve o dönen kız o terkeden miydi? Biz insanlar o gururu yıkabilsek cesur olsak aslında herşey daha da iyi olur ama niye yapamıyoruz :( terkeden mi dönmeli özellikle terkeden erkekse ve basit bir kıskançlık yüzünden terketmişse?
- +1 yıl
hayır terketmedi ya da ben onu terketmedim. ailevi nedenlerden kısa birliktelikten sonra yolları sessizce ayırmak zorunda kaldık kavga gürültü yok. yabancıydı kendisi. ülkesine gitti ve geri döneceğine söz vermişti beni 2 ay oyaladı bende artık dönmeyeceğini başka biri olabileceğini düşünerek yavaştan konuşmayı kestim. çok hoşlanıyordum hatta biraDa seviyordum ama olmaz diye düşünüp saldım. 1 yıl sonra şehrime geldi ve beni buldu. bu arada birileri geldi geçti. ama durumlar farklıydı. birsürü yalan söyledi bana tabi bu yalanları birkaç ay sonra ortaya çıktı. arkadaşça ülkesine gönderdim ama ikimizde birbirimizi manyakça sever duruma geldik bu sürede. yani acayip can sıkıcı üzücü ve bir okadarda saçma şeyler yaşadım. neticede şu an evli. evlenirken ben seni seviyorum bununla evli kalamam ayrılırım ben dedi ama yapacak birşey yok. okadar yalandan sonra hatasından sonra yürümezdi. herzaman içimde ona karşı kuşku ve güvensizlik olacaktı. belki omutlu olabilecekti benleyken amaben olamayacktm
- +1 yıl
bence hatayı yapan gururu bir kenara bırakıp arayı çok fazla açmadan dönmeli uslubuyla. ama yalansız dolansız ve içten samimi bir şekilde. eğer kabul görmüyorsa bitirilmeli hemen orda beyinden ve kalpten.
Soran+1 yılÇok güzel anlatmışsın yaşadıklarını ama yinede cok üzüldüm cünkü evet yalan kötü ama aranızda o sevgi varken belki herşeyin üstesinden gelebilirdiniz :( insanlar bazı şeyleri unutabilse herşey yoluna girer aslında ama niye yapamıyoruz :( benim sevgilim de kankamla konuştum diye basit bir kıskançlık ya da sinirle ayrıldı ve benim numaramı silmedi sosyal medyadan da silmedi, kavga olmadan saygısızlık olmadan sessizce bitti 4 aya yakın oldu hep o dönsün diye bekledim dönmedi, şimdi pişmanım keşke ben yazsaydım diyorum ama o ayrılan taraftı ve saçma sebepten. gecen günler numarasını sildim ve o hala silmedi, madem istemiyor ve belki hayatında başkası var emin değilim ama hala niye silmiyor :( bizdede saygı bitmedi bu yüzden geri dönsün İstiyorum çok özledim ne yapabilirim :(
Soran+1 yılOnun hatası benim kankamı bilmesine rağmen ayrılması oysa ben sadece whatsapptan konuştum ve kardeşim dediğim insandı. O kız arkadaş çevresiyle gece mekanlarda sabahlar ses etmezdim. yani anlayışlıydı ama bir anlık sinirden oldu sanırım bilmiyorum, keşke ben yazsaydım artık kankamla görüşmem istemiyorsan deseydim ama hep o dönecek sandım bekledim ama dönmedi ve hayatında biri olabilir emin değilim :(
- +1 yıl
bence hiç birşey için geç değil. ona hissettiklerini açık yüreklilikle söyle.. en fazla reddedilirsin. ama içinde ve aklında hiçbir soru işareti kalmaz. ve hayatına huzur içinde devam edebilirsin. ben 1 yıl sonra kabul ettim. sevmişse oda kabul edebilir bence. ben hata yapmadım. kaç kez gidiş dönüşlerim oldu. ama güven veremedi her seferinde bana. oda onunla evlenebileceğim konusunda bana güvenemedi. bizim olayımız sadece güven eksikliğiydi. güven olabilseydi herşey olabilirdi aslında.
Soran+1 yılAma ya hayatında biri varsa :( aslında 3,5 ay uzun bir süre değil ama yerime başkasını koymuşsa zaten hiç sevmemiş demektir, whatsapp durum sözüne yazdığı o tarihi soracaktım ama sessizce git diyenler oldu ben de o durumu gördükten birkaç gün sonra onu sildim yani bunu farketmiştir. Dönmek istese dönmez miydi? Madem cok gururlu umursamaz ama niye onun numarasını silmeme rağmen beni silmiyor ve sosyal medyada da rehberinde de duruyorum bu biraz aklımı karıştırıyor. Bizimki yarım kaldı, hiç kavga etmedik, ufacık tavırlar olurdu beni önemsemediğinde, sence Nasıl konuşabilirim, o istemez diye korkuyorum. bsşkası var derse yıkılırım ama dediğin gibi son bir kez konuşsam ona göre yoluma devam ederim. ona mutluluk veriyordum oda bana. aylar sonra bir erkek döner mi acaba?
Soran+1 yılSen sevmişsin ve bişeyler yaşadığın bir ilişkiymiş sanırım ama bizde mesafe vardır ve işin tuhafı da mesafelere rağmen o yanındakileri değil beni tercih etmişti önemsemişti, alttan aldığı durumlar oldu anlayışlıydı hayran kalmıştım huzur bulmuştum. zor biridir ve onu gercekten etkilemiştim buna eminim ama işte aradan Zaman geçince duyguları ne olmuştur bilmiyorum, benden önce çok da Mutlu değildi ve alkol var hayatında. İyi gelmiştik birbirimize, ikimizde akrep burcuyduk bilmiyorum ruh eşim gibiydi
Ayrıldığında her iki tarafda kendini haklı görür, karşı tarafı haksız görür o yüzden ikisi de yazmaz ama eğer gerçekten seviyorsa ilk adımı atıp biraz suyuna gitsen kesinlikle barışır. Ama bak tekrar söylüyorum seviyorsa döner. Zaten zamanında bir defa elde etmişsin sevgili olmuşsun sana karşı birşeyler hissetmiş belli ki. Öyle kolay değil unutmak , bir defa sevgili olduysanız bir kez daha neden olmasın.
05 Yorumla
Soran+1 yıl4 aya yakın oldu ayrılalı :( belki o ayrılmasına rağmen daha önce yazsaydım Zaman geçmeseydi gururu hiçe saysaydım belki dönerdi o çok masum yürekliydi :( şu an belki hayatında biri var öyle gibi ama emin değilim, numarasını gecen günlerde sildim ama o hala silmedi ve sosyal medyadan da silmedi. Ne yapacağımı şaşırdım, durumuna bir tarih yazmıştı belki ilişki tarihi diye düşündüm ve onu sildim bunu görmüştür ama emin değilim çok aktif değil sevgilisi olmayabilir. Kankamla konuştum sorunumu paylaştım diye kızmıştı ayrılmıştı ama saygı bitmeden kavga olmadan, geri döner sandım dönmedi :( Zaman beni akıllandırdı ona daha cok bağlandım ama onda bitmişimdir heralde, canım acıyor :( o terketti diye ben dönen taraf olamadım, keşke yazsaydım diyorum ölecegim bu pişmanlıkla. Zor biriydi evet elde etmiştim ama kıymet bilemedik ikimizde. biraz bencildir acımasızdır ama hep alttan aldığı zamanlarda vardı. Ne yapayım hala bekleyim mi? Çok çaresizim :(
- +1 yıl
İlk adımı atmayı dene
Soran+1 yılÇok geç kaldım :) belki hayatında biri var bilmiyorum
- +1 yıl
en azından öğrenirsin kaybetmişsin daha da kaybedecek bir şey kalmamış ama belki hala kazanacak bir şeyler vardır
Soran+1 yılYazarsam o durumunda yazdığı tarihi mi sorsam? Gerci numarasını sildim whatsapptan yazamam ama facete ekli. Nasıl bir konuşma bahanesi bulunabilir, bilmiyorum korkuyorum cekiniyorım oysa ne güzel samimiydik önceden :( ne yapsam? Beklesem mi yoksa sevseydi zaten döner mıydı? Gerci gurur yapmış olabilir, kafam çok karışık, soğumuştur diye korkuyorum ama hala numaramı silmedi ben silmeme rağmen. Onunla iletişime geçmenin Nasıl bir yolu olabilir acaba? Bende son bir konuşma yapıp emin olmak istiyorum ama korkularım var :(
Gizli Üye(36-45)+1 yılaylar sonra değil ama 2 hafta beni süründürdükten sonra döndü.. dünyanın dilini döktüm ama benim iyi niyetimi içimi bildiği için ona benden zarar gelmeyeceğini bildiği için döndü ve çok zor bir adamdır ben tamamen bitirdiğini düşünmüştüm.. birazda ilişkinizin durumu ve süresine bağlı..
08 Yorumla
Soran+1 yıl4 aya yakın oldu ve o da cok zordur ve gurur yaptı diye korkuyorum, bizimki yarım kalan bir ilişki. Sadece kankamla konuştum diye sinir oldu ayrıldı oysa yanlış bişey yapmadım. kavga olmadı saygı bitmeden ayrıldık, hala dönsün istiyorum ve hayatında biri de olabilir emin değilim :( keşke ben yazsaydım senin için arkadaşlarımdan vazgeçiyorum deseydim
Soran+1 yılSizin ilişkiniz Şu an devam ediyor mu?
Cevap sahibi+1 yılEVET HATTA BENİMKİ AZ ÖNCE WHATSAPPTAN YAZIP PROFİL FOTON GÜZELMİŞ BEĞENDİM DEDİ:=) HATTA BİR YERİ SORDU ADRESİ TARİF ETMEK İÇİN BASİT BİR KROKİ ÇİZİP RESMİNİ ÇEKİP YOLLADIM. KROKİNİ YERİM DEDİ... BENDE SENİ YERİM DEMEK İSTEDİM DE ADAM ORUÇLU:) ŞİMDİ ADAMIN NİYETİNİ BOZMAYAK:) AMA BEN ADAMA ÖZGÜRLÜK TANIYORUM SÜREKLİ BAŞINA EKŞİMİYORUM.. ESKİ SICAKLIĞIMIZA KAVUŞALIM DİYE ZAMAN VERİYORUM.. GÜN İÇİNDE SADECE 1 KEZ KONUŞUYORUZ ŞUARA.. ÇÜNKÜ YENİ BARIŞTIK
Cevap sahibi+1 yılBİDE BENCE BİRŞEYLERDEN VAZGEÇMEDEN DEVAM ETMEYE BAK. ŞİMDİ KANKADAN VAZGEÇTİN SONRA BAŞKA BİŞİYE SİNİR OLACAK ONDANDA VAZGEÇİCEN BÖYLE SÜRER GİDER.. DOĞUMGÜNÜNÜ KUTLADIN DİYELİM ADAM AKILLI SANA GERİ DÖNDÜ MUHAKKAK BU MESELEYİ KONUŞUP ÇÖZÜM GETİR SONRA DEVAM ET..
Soran+1 yılBen ona hep özgürlük tanıdım hatta gece hayatı kızlı arkadaş grubu alkol alması vs her konuda anlayış gösterdim ama o kankamla konuştum diye böyle yaptı oysa anlayışıydı ama kıskandı yaptı desem muhakkak dönerdi sinir geçerdi birkaç günde. Sana birşey diyim mi lütfen ama lütfen onun kıymetini bil, hala hayatımdayken ona mesaj atan ve sana mesaj atan oyken ne kadar şanslı olduğunu düşün, her saniyeni değerlendir. Dolu dolu yaşa, basit sebepler yüzünden onu kaybetme, arkadas kanka dediğim insan bir kez sormadı halimi o yüzden soğudum :( senin adına o kadar Mutlu oldum ki anlatamam, Rabbim bidaha ayırmasın sizi, ben kaybettim ama sen kaybetme lütfen. O şimdi dönse her saniye mutluluktan havalara uçarım öyle cok belli ederim sevgimi hiç sözünden çıkmam ki zaten çıkmıyordum, ama bu kez farklı olurdu. Benimki sadece hayal, birgün döneceğini bilsem yine beklerim ama umudum yok. Bu 3,5 ay bana ders oldu o dönse bin kat daha iyi olurum severim ama bu ayrılık beni ona unutturdu galiba acı olan b
Soran+1 yılLütfen çok Mutlu ol dualarım senin için :) onu ara bazen sesini özledim duymak istedim de, ben hep yapmak istiyordum ama o aramadan aramazdım şimdi pişmanım :( hala sahipken elde tut,, hayat ne kadar güzel farkına var. Benim için herşey karanlık :(
Cevap sahibi+1 yılBu kadar umutsuz olma iyi dileklerin icin cok sagol zaman gosterecek ne olacak.. Sende azcik zamana birak bilyorum cok aciyor ama kendinle fazla konusmamalisin sevdigin insanlarla vakit gecir..
Soran+1 yılTeşekkür ederim deniyorum ama canım çok acıyor :( hayatında başka biri olmadığına emin olsam içim biraz rahat edecek ama bilmiyorum :(
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
10Cevap
Eskiler şöyle demistir, denenmişi birdaha denemeyin,,,, giden sevgili seven sevgili deyildir, gittiği için ona teşekkür edin,, çünkü, bir hayal kırıklığı yaşadınız, ama en azından bir yalanı yasamaktan da kurtuldunuz, bizde sevdik yıllar önce yaşadık bu tip olayları, gitmek demek bitirmek demektir, umduğunu bulsaydı zaten kapına gelmezdi,,,, umdugunu hayatinizdaykende bulurlar aldatilip acı cekersiniz, gidip geri döneni kabul edip, küçülmeyin, aşk ve sevgi artık günümüzde yoktur,, menfaatlar kalmıştır,, eyer gerçek bir asla denk gelip terkettiyseniz hayatınızın dönüm noktasını kaybetmissiniz demektir , saygilarimla.
00 YorumlaTam 7 ay sonra geri döndüğüm oldu ayrıyken araç kullandığım sırada yüzü gözümün önüne geldi onu izlerken az kalsın kaza yapıyordum gidip konuşmaya karar verdim ve konuştuk tekrar basladik ardından askere gittim gel gör ki sonuç yine hüsran oldu ...
012 Yorumla
Soran+1 yılAnlıyorum peki sen mi ayrılmıştın? Ve 7 ay boyunca hiç aklına geldi mi o ve Hiç konuştunuz mu o sürede? Ve Onun farklı olduğunu değerli olduğunu mu anlamıştın bu 7 ayda?
Soran+1 yılVe arada askerlik olmasaydı o kız da döndüğünde sana daha cok bağlanmış olsaydı sevgisini daha cok gösterseydi bitmezdi değil mi?
Soran+1 yılBenim ilişkimde mesafe vardı ve yarım kaldı, önce beni önemsiyordu hep gelmek isterdi ama biraz alkol gece hayatı umursamamazlık vardı onda. beni öyle cok sevdi diyemem çünkü hala yeterli Zaman'ımız olmamıştı. ben karakter ve görünüş olarak onu cok etkilemiştim, sadece bu kadarını biliyorum. diğer yorumlara ayrılık nedeni vs biraz bahsetmiştim bir okursan sevinirim. 3,5 ayı gecti ayrılalı ve şuana kadar bir yıl bir aydır birbirimizi tanıyoruz,7 aylık ilişkimiz vardı.
- +1 yıl
Benimde ilişkim mesafeliydi ben yalovadaydim o Giresun da dağlar vardı aradı ama öğrendiğim bişey söyliyim sana uzaktan uzaga sevgi aşk imkansız değil ama çok ama çok zor insan sevgini yanında ister ellerini tutabilmek gözlerine bakabilmek ona sarılmak ister ama mesafeli ilişkilerde bu mümkün olmuyo ne yazık ki benden nacizane bir tavsiye üzme kendini degip degmeyecegini zaman gösterir yorumlarına bakınca güzel bir kız olduğunda söylüyorsun kim bilir belki doğru insan o yanıp tutustugun insan değildir.. bardağı dolu tarafından gör 😉
Soran+1 yılEvet mesafe zordur ama bana göre zor değildi, aslında ayrılık olmasına şaşkınım çünkü sorun yoktu öyle, bir kez bile kavga etmedik. Ben onun numarasını gecen hafta sildim o durumuna bir tarih yazmıştı ama ne tarihi emin değilim. Sonrasında sildim, buna rağmen o numaramı silmedi ve sosyal medyadan da silmedi. Madem hayatında beni istemiyordu niye rehberinde kayıtlıydım, silip atabilirdi eminse. ben gurur yaptım yazmadım keşke yazsaydım diyorum belki o da gurur yaptı ama o ayrıldı o dönmeliydi beni kırmıştı ;( saygı yitirmedik kavga olmadı, bu zaman beni daha çok akıllandırdı dönse daha cok severim kıymet bilirim diyorum ama o soğumuştur sanırım :( çıkmazdayım canım acıyor
- +1 yıl
Bunun cikmazlik bişeyi yok böyle de üzme kendini kaldı ki söyle bişey var yeni gençlik ki buna kendimide katarak söylüyorum kendimizi sosyal medya olayina öyle kaptırmış iz ki yok silmedi engelleme di vs. Gibi bahaneler arıyoruz ilişkisi bitti diye illa silecek diye bir kaide yokki ama he araya bilirmisin elbette araya bilirsin ama sonunuz çok farklı olur mu bence farklı olmaz asagida bir yorumdan yazmışsın herseyden Herkez den vazgecerim diye başka bir bayan arkadasta yapma yüz bulur daha fazlasını ister gibisinden bir cümle kurmuş bence çok doğru kimse için bişey lerden vazgeçme ki biz erkekler hep daha fazlasını isteriz bu hı gerçek
Soran+1 yılAma ben onun için o arkadaşlarımdan vazgeçerdim eger dönmüş olsaydı cünkü o kardeş dediğim bazı kişiler benim zor anımda yanımda olmadı hayatımda kalmadılar bile o yüzden vazgeçerim dedim. Zaten anlsyışlı biriydi ama sorunumu onunla değil kankamla paylaşınca sinir oldu ama sevgilim beni önemsemiyordu o arkadaşlarıyla takılıyordu başkalarına yazıyordu yanı o suçluydu ama beni suclu duruma düşürdü :( onu cok seviyorum, yapacagım hiçbirşey yok
- +1 yıl
Başkalarıyla takılıyo diyosun yani aldatiyordu sen bunu kabul ettiğini söylüyorsun valla öyle arkadasin varsa bana da ayarla derim yani. Bence gereksiz yere ve ağır tepki veriyorsun genç kizsin ya hayatının sonu değil ki sende he yapma git gez dolaş yeni insanlarla tanış gör bak hem arkadaş hemde sevgili olarak niceleri girecek hayatına ☺
Soran+1 yılYanı arkadaş olarak takılıyordu arkadaş ortamında yoksa sevgili ya da aldatma olarak değil ama beni de çok önemsemiyordu açıkcası, onu da önemsemediğimi sandı bende son Zaman'lar beni anlasın diye öyle davrandım. Bilmiyorum yanlış mı ama onu herşeyden cok İstiyorum başkasıyla konuşmak içimden gelmiyor :( çok bunalımdayım
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdam gibi kızsa arada bir sorun yoksa asi veya despot değilse ve şansı varsa %20 olabilir hadi taraflardan biri yolunu çizmiş yeni bir ilişkiye başlamışsa o zaman malesef
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok saygılı anlayışlı kibar huzur mutluluk veren elit bir bayanım, ayrılıkta kavga hakaret olmadı. Ama onun hayatında biri var mı emin değilim durumuna tarih aymıştı ama ne tarihi emin değilim :(
Cevap sahibi+1 yılHmm inş döner ya :(
+1 yılsoğukluk girer araya bir daha eskisi olmaz ya devam edilmez bence
020 Yorumla
Soran+1 yılBelki ayrılık iki tarafa da iyi gelecektir :(
- +1 yıl
öyle ama dönüşleriniz iyi olmaz söyliyim
Soran+1 yılBekleyen taraf oldum hep o da dönmedi :( şimdi çok pişmanım keşke ben yazsaydım diyorum
- +1 yıl
dönmediyse iyi yapmışsın zorlamaya gerek yok zorla güzellik mi daha iyi isteğiyle sevmesi mi daha iyi bırak zamana bırak bakalım? ;)
Soran+1 yıl4 ay olacak ve hayatına başkası da girmiş olabilir bilmiyorum :( onun numarasını gecen gün sildim buna rağmen benim numaramı silmedi ve sosyal medyadan da silmedi, hem ayrılan o amacı ne :(
- +1 yıl
arkadaş olarak benimsemiş olabilir kötü ayrılmadıysanız ;) veya iyi bir insan değilse seni 2. bir seçenek olarak görüyor olabilir. tanımıyorum yanlış anlama beni ya da iyi bir insandır arkadaş olarak benimsemiş olabilir ;)
Soran+1 yılKavgasız saygıyı yitirmeden ayrılık oldu hatta ayrılık bile denilmez geri döner sandım :( ama arkadaş da kalamadık niye kayıtlıyım hala onda :(
- +1 yıl
arkadaş kalmadıysanız seni üzmeyi hiç istemem ama 2. bir seçenek olabilirsin be dostum ama üzülme onu unutturacak bir çok erkek var dünyada karşına çıkar elbet. okulda cafede barda falan filan nerelerde takılıyorsan işte ;) üzme boşver kendini
Soran+1 yılBelki birgün illa döner mi acaba :( o kadar özledim ki
- +1 yıl
yani çok özlediysen mesaj at azcık özgevenli ol barışmak istiyorum de bir daha deneyelim de ayrılan oysa bize bir şans verde ama söyliyim eskisi gibi mutlu olmaz fazla sürmez yani o mutlu olmazsa sende mutlu olamazsın
Soran+1 yılYa hayatında biri varsa öyle bir tarih yazmıştı kafam karıştı ama whatsapp hareketleri yok durgun gibi ama yazamam :( bir bilsem birgün döneceğini yine beklerim
- +1 yıl
ya sende bir boşluk içindesin hiç bir şeyi yapmıyosun bir şey yap ne diyim iman gücünü bekle. muska falan yazdır AS:DaS. d
Soran+1 yılCesaretim yok, keşke önce yazsaydım. Delirmiş gibiyim :(
- +1 yıl
ya yaz olacağına varsın herşey meraba diye gir konuya konu flan bul bana anlattıklarının hepsini ona anlat eminim dinler seni.
Soran+1 yılKorkuyorum konuşmak istemiyorum der diye hayatımda başka biri var derse, ölüyorum şu an ama yazamıyorum gec kaldın der diye :( numarasını sildim ama sohbeti hala duruyor :( tekrar numarasını kaydedersem de olmaz. Nasıl bir bahaneyle konuşsak bilmiyorum :(
- +1 yıl
özledim seni konuşabilirmiyiz? de at şu 2 3 kelimelik mesajı da bende kurtulayım aSD:asD AS
Soran+1 yılHehe yoksa sen kurtulamayacaksın değil mi :) öyle kolay olsa, numarasını sildim whatsapptan tekrar eklersem kötü olmaz mı. kafayi yiyeceğim :( sen bana bakma lütfen sorunum cok, teşekkür ederim yardımın için
- +1 yıl
yok şaka yapıyorum ya S:DAS:d sen yaz ben cevaplarım. yok bir sorun olmaz ne olcak sanki.. ekle konuş işte. ne demek ben teşekkür ederim başka bir yerde farklı bir yorumda sorunda veya sorumda görüşmek üzere kendine iyi bak :)
Soran+1 yılTamam sana yine yazarım aklımda sorular olursa, nolur bana dua et :(
- +1 yıl
müslim değilim dilerim ama merak etme hoşçakal :D ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılyıllar sonra döndüm dönmez olaydim elim kolu kopaydı da dönmez olaydım.. bu da böyle bir tavsiyemdir
04 Yorumla
Soran+1 yılNiye:( hayatımda başka biri var derse bende kahrolurum zaten ilk günlerde yazmadım ve artık bundan sonra da yazamam :(
Cevap sahibi+1 yılyok hayatımda başkası var demedi benle diğerini aynı anda idare etti anlayınca iş işten geçti tabi
Soran+1 yılBen onun hayatında biri var diye şüpheleniyorum ama emin değilim, diğer yorumlara baya detaylı anlattım onları bir okur musun lütfen çok çaresizim, o beni unuttu mu bu sürede :( ne yapmalıyım yardım et lütfen
Cevap sahibi+1 yılçok uzun yazmışsın o kadarını okuyamam ama sana sadece unu söylyim hiç kimse vazgeçilmez değil.. unutmalisin hayatına bak ben bahsettiğim kızdan 3 gömlek üstün oldugum halde aldatildim :D gölek konusuna gelince kendisi söyledi kendini beğenmişlik olarak algılama şimdi.. neyse kısaca vazgecmelisin zamanla yenileri gelir onlarda geçer kalan her zaman sen ve ailen olucak ailenle ilgilen gerisini boşver derim..
Yazdın mı merak ediyorum tepkisi ne oldu?
00 Yorumlaben dönmedim ama dönen oldu :d
010 Yorumla
Soran+1 yılAylar sonra dönmesi İçin ne yapılır
Soran+1 yılDönen kızlar hakkında ne düşünüyorsun?
Soran+1 yılTerkeden erkekse kız ne yapmalı? Ama ayrılık erkeğin basit bir kıskançlığından kaynaklanmışsa
Soran+1 yılKızı bir kankasından kıskanıp terkeden erkekse buna rağmen yine dönen de erkek mi olmalı? kız gerekli açıklamayı yapmışsa
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok ya anca beklersin
00 Yorumlaeğer öyle bişe olsa kıcına bir tekme vururum :D
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılSevgilim olmadiki donsun knk
00 Yorumla
5 ayDöndü mü? Şu an son durum nedir?
00 Yorumla
+1 yılBen dönmüştüm
05 Yorumla
Soran+1 yılTerkeden sen mıydın?
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılNe oldu sonuç? Terkeden erkekse o döner mi
- +1 yıl
bir süre daha devam etmiştik. Bilmiyorum kişiye göre değişir
Soran+1 yılSevgilim basit bir kıskançlık yüzünden ayrıldı 4 ay olacak ama dönmedi ama hala numaramı da silmedi sosyal medyadan da silmedi ben onun numarasını geçenlerde silmeme rağmen :(
Olmadı kanks
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden olmadı? Farklı özel bir kız olsaydı ve sen bir anlık öfkeyle ayrılsaydın ne olurdu?
+1 yılKarabüyü sart
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar aylar sonra sevgilisi dönen oldu mu? Ve erkekler aylar sonra döndüğünüz oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer