"Bir insan birine ne yaşattıysa aynısını yaşar"durumu doğru mu sizce?

Bir insan başka bir insana kötü şeyler yaşattiysa bile bile acı çekmesine sebep olduysa sizce o insana yasattiklarini yaşar mi? Ben böyle bir duruma inanıyorum kim ne yasattiysa aynısını yasar diye düşünüyorum. Sizce de birini mutsuz edip mutlu olmak haksızlık değil mi?
"Bir insan birine ne yaşattıysa aynısını yaşar"durumu doğru mu sizce?
Cevapla