Bir arkadasim arasira birkaç haftaligina bizde kalirdi. (Kendisi yurtdisinda yasiyor). Zamanla esimle aralarinda iliski baslamis. Ben sabahlari ise esimden önce gittigimden, onlar evde çocuklari da okula gönderip en az bir yarim saat kadar yalniz kalabiliyorlardi. Ikisine de çok güveniyordum. Bir gün içime bir kusku düstü ve yatak odamiza seskayit cihazi koydum. Ve herseyi ögrendim. Esim inkar etti, seslerin parazitli oldugunu söyledi. Ama benim için hersey netti. Kendisini yerlere atti, agladi sizlandi. Olay sicak oldugundan ve duyulmasini istemedigimden, sustum. Kizlarim var ve ödleri kopuyor ayrilmamizdan. Olayin üzerinden 1.5 yil geçti fakat bir türlü kendime yediremiyorum. Mantikla bu is olmuyor. Benim yerimde olsaydiniz ne yapardiniz? (Esim dogumdan sonra sevismekten sogudu fakat ben onu yine de terk etmedim)
Kalirdim
Giderdim
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar