Karim beni en iyi arkadasimla aldatiyormus. Yasim 44 ve 2 kizim var. Benim yerimde olsaydiniz ne yapardiniz?

Bir arkadasim arasira birkaç haftaligina bizde kalirdi. (Kendisi yurtdisinda yasiyor). Zamanla esimle aralarinda iliski baslamis. Ben sabahlari ise esimden önce gittigimden, onlar evde çocuklari da okula gönderip en az bir yarim saat kadar yalniz kalabiliyorlardi. Ikisine de çok güveniyordum. Bir gün içime bir kusku düstü ve yatak odamiza seskayit cihazi koydum. Ve herseyi ögrendim. Esim inkar etti, seslerin parazitli oldugunu söyledi. Ama benim için hersey netti. Kendisini yerlere atti, agladi sizlandi. Olay sicak oldugundan ve duyulmasini istemedigimden, sustum. Kizlarim var ve ödleri kopuyor ayrilmamizdan. Olayin üzerinden 1.5 yil geçti fakat bir türlü kendime yediremiyorum. Mantikla bu is olmuyor. Benim yerimde olsaydiniz ne yapardiniz? (Esim dogumdan sonra sevismekten sogudu fakat ben onu yine de terk etmedim)
Kalirdim
Giderdim
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Karim beni en iyi arkadasimla aldatiyormus. Yasim 44 ve 2 kizim var. Benim yerimde olsaydiniz ne yapardiniz?
Cevapla