Sevgilimle ayrılacak gibi duruyoruz, bir süredir zaten uzatmaları oynuyorduk. Ben mi bitirsem acaba yoksa omu?

İkimizde bitiren taraf olmak istemiyoruz gibi gibi sanki. Absürd bir durumda kaldık böyle, ne yapayım bitireyim mi yoksa bekleyeyim mi?
Sevgilimle ayrılacak gibi duruyoruz, bir süredir zaten uzatmaları oynuyorduk. Ben mi bitirsem acaba yoksa omu?


Sen bitir
O bitirsin
Bide bu var...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilimle ayrılacak gibi duruyoruz, bir süredir zaten uzatmaları oynuyorduk. Ben mi bitirsem acaba yoksa omu?
Cevapla