İkimizde bitiren taraf olmak istemiyoruz gibi gibi sanki. Absürd bir durumda kaldık böyle, ne yapayım bitireyim mi yoksa bekleyeyim mi?


Sen bitir
O bitirsin
Bide bu var...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ne sen bitir nede o bitirsin eğer sizin aşkınız kara tren misali kömürü bitmiş ilerlemiyor azcik kazana kömür atın da aşkınız alev alsın... eskisi gibi olmayabilirsiniz ama ask sevgili olmak sıkılınca ayrılmak deildir bsyler hissetmek yerine birseyler yapın birbirinize karşı özel farkli olan
Bitirmelisin...
Yani sen bitirsen suç daha sonra üstüne kalabilir 'ben seni seeviyordum ama bitirdin' gibisinden eğer o bitirdi takıntın yoksa o bitirsin bence
Hep savunduğum düşünce; İlişkiyi kimin bitirdiğinin veya başlattığının bir önemi yoktur. Mutsuzsanız eğer uzatma daha fazla.
İlişkiniz bitmiş zaten, sözlü olarak dile getirmek kalmış sadece. Suç falan da olmaz ayrıca.
Beklemene gerek yok bence, artık birşey hissetmiyorsan. Yine de sen bilirsin, nasıl rahat edeceksen öyle yap :)
En mantıklı ayrılma nedeni :D
Cevap
5Cevap
pişman olmamak için o bitirsin.. Bende öyle yaptım karşıyı bekledim.
Ne fark eder ki sizce? Yani birinizin bitti demesi mi gerekir bitmesi için?
Ortak karar alin bxhs
Sorununuz ne
Sen bitir
Yol ver gitsin.
Bitir gitsin.
sen itir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar