5 yıllık sevgilimden dayak yedim. Hala cok ama cok seviyorum. Bütün arkadaslarım ailem ayrılmamı istiyor lütfen yardım?

Selam arkadaşlar,
öncelikle lütfen, lütfennn kırıcı seyler söylemeyin. kimseye derdimi anlatamıyorum yardımcı olmanızı istiyorum. 5 yıllık sevgiliyiz ve birlikte olduk. Simdiki aklım olsa hayatta böyle bişey olmazdı ama oldu cok küçüktüm bilmiyodum sorunlarım vardı. o da beni seviyodu eminim bütün ailesi biliyo gelinim diyolar basıma bisey gelse yıkar bu dünyayı onu da biliyorum. son iki yıldır o kadar mutsuzum ki.. ömrümün en güzel zamanlarını ağlayarak geçiriyorum ağlamadığım tek bir gün yok onu cok seviyorum ama yapamıyorum sanırım ondan baska sansım olmadıgı için çok fazla sıkıyorum onu yapma etme sununla gezme falan diye. o da bana söylemeden gizli yapıyo yapıcaklarını öğreniyorum bir şekilde krize giriyorum. cok fazla hırpalandım daha 21 yasındayım saygın ve ilgili bir aileye sahibim çok arada kaldım. dün bir seye kızdım arabada giderken tokat atmaaya basladım arabayı durdurdu ve sakinleştirmeye calıstı ben sakinlesmeyince ağzıma tokat attı sonra sırtıma vurdu sırtım mosmorr dudağım da morardı ben babamdan hiç böyle bişey görmedim çok gücüme gidiyo napıcam bilmiyorum lütfen lütfen bir fikir verin
5 yıllık sevgilimden dayak yedim. Hala cok ama cok seviyorum. Bütün arkadaslarım ailem ayrılmamı istiyor lütfen yardım?
Cevapla