
Hepimizin vardır ayrılık deyince akla gelen bir vedası. Peki siz en çok neyden/nerden/kimden ayrılmak durumunda kaldınız?
-ilk defa bir kategoriye tam yerleşti soru varsa bir tebriğiniz alırım 🙃

Ayrılık çok geniş bir kavram tabii ki. Soruda şahsi fikirler sorulduğundan şahsi olarak yorumlayacağım.
Ayrılıkların en acısı kendimden ayrılışım oldu, arkamda bıraktığım onca güzel hatıralarım, kararlarım ve düşüncelerime ihanet edip tam tersi bir insan olarak hayatıma devam ettim.
İşin en trajikomik tarafı ise bunun büyük bölümünü kasten yaparak kendi hayatımın önünü kapattım. Şimdi kurtulmak istesem bile gerçekten imkansızdan biraz uzak geliyor. Umarım gün gelir ve dileklerim gerçekleşir.
Herkese hayırlı geceler.
İnşallah
ayrılığımın tek sebebi şu... istanbulu
🎀🎀
Ayrılık diyince otobus duraklari geliyor aklima , sevmiyorum vedalari ben...
Cevap
13Cevap
Kalbimde ciddi anlamda hissettiğim bir ayrılık yaşamadım.
Allah hayırlı ayrılıklar yaşatsın
Amin
Akla gelen ilk ve tek veda eski sevgilim benden ayrılırken "senin mutluluğun için senden vazgeçiyorum" demişti onu unutamıyorum çünkü mutlu olmamı isteseydi vazgeçmezdi
en çok ayrıldıgım iyi niyetim
iyi niyetim hep beni terk etti ve yarı yolda bıraktı
bütün iyi niyetlerimi bıraktım tek tek sonra..
Ruhumu teslim ettim ruhum aylar önce bedenimi terketti. Çıkışlar hep kapanmış.
yavaş yavaş içimdeki çocuktan ayrılıyorum galiba ama çok yavaş
Nasıl tarif ediyim bilemedim kalbimin uzerinde bir agirlik sadece yasadigim acilarin adi.
Ben hayattan ayrıldım
Bana ayrılık demeyin kötü oluyorum
En cok sevdigimden ayrildim. Ayirildim...
Ayrılmak zorunda kalmadım sorunum yok
Hepimizin vardır ayrılık deyince akla gelen
Vazgecmek lazım bazen baska care kalmiyo
Eski ben'den.
Yok ki
yeni başlangıcı
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar