''Boş ol, boş ol, boş ol'' dedim ve bitti :( ?

Yaklaşık 3 aydır ayrı yaşadığım eşime 'mesajla' Boş ol, Boş ol, Boş ol dedim...
Resmen hala evliyiz tabi ama şimdi dinen boşanmış oldum ben dimi?

Güncellemeler
+1 yıl
Bunu isteyerek söyledim..
Kolay değil bir evliliği bitirmek insan çook üzülüyor..
Keşke geçinebilseydik de bunlar yaşanmasaydı..
Allah kimseyi bu durumda bırakmasın...
''Boş ol, boş ol, boş ol'' dedim ve bitti :( ?
Cevapla