Sensiz yaşayamam ölürüm diyen neden ayrıldıktan sonra bizden daha çabuk hayatlarına devam ederler?

Genelde.. bu sözü ayrılmak üzere oldugumuz sevgilimizden duyarız
sensiz yaşayamam
sensiz olmaz..
ben sensiz ne yaparım cümlelerinden sonra ayrıldıktan sonra bir bakarız ki..
hayatlarına kaldıkları yerden ve bizden daha çabukl devam ederler
yeni sevgililer
belki evlenmeler vs vs
peki bunun sebebi nedir?



Sensiz yaşayamam ölürüm diyen neden ayrıldıktan sonra bizden daha çabuk hayatlarına devam ederler?
Cevapla