Karşınızdakini seve seve ayrılmak vazgeçmek zorunda kaldınız mı?

Evet ben kaldım ama artık bana sürekli beni beğenmediğini ifade eden özelliklerimi söylüyordu yani öyle ki kendimi suçlu hissediyordum hiç yapmadığı bir şeydi aslında. Zaten uzak durmak da istemişti bir kez ve bende dayamadım kullanıldığımı düşündüm resmen aslında kendi bitirmişti ama söylem olarak ben bitirmiş oldum çaresiz. Uzaklık hasretlik gerçekten çok etkili oluyormuş ama uzaklığı da kendi tercih etti aslında ve sonumuz ayrılık oldu işte...
Güncellemeler
+1 yıl
dökün içinizi bence :)
Karşınızdakini seve seve ayrılmak vazgeçmek zorunda kaldınız mı?
Cevapla