Ben ona sevgimi hecelerken o bana sırtını ezberletti bu bana reva mı?

Sevdim çok sevdim ama geride kalan ben oldum. Ona inandım guvendim. Evlenecektik sözde. Bana evekenikecek kizsin diyordu. Üstüme titriyordu kiskaniyordu cok. Sin zamanlarda sogumaya başladı ve ufacık birseyi bahane edip gitti. Beni her yerxen engelledi. Onun hayatı olan ben bir soz, demeye bile hakkım yoktu. Sonradan ogremdim ki baska biri icin beni terketmis. şu an o mutlu ben ise cok mutsuzum.
Ahımı aldı... Kafasıni yastiga koydugunda aklına gelmiyor muyum hic? Biraz olsun ozlemiyor mu?

Pisman olmaz mi bu insan?
Ben ona sevgimi hecelerken o bana sırtını ezberletti bu bana reva mı?
Cevapla