Aldatılmanın acısı nasıl ve ne zaman geçer? Ölüyor gibiyim?

1 haftadır ölü gibiyim arkadaşlar. 1 hafta önce bu acı gerçeği öğrendim. Gözlerimle gördüm yolda yürürken elele gördüm onları. göz göze geldik ve hiçbir şey söylemeden gitti. Ben de bir şey söylemedim yoluma devam ettim. Onu o kadar çok seviyordum ki, ne hayaller kuruyordum. Hepsi yerle bir oldu :( Ben onun için aileme karşı nasıl bir mücadele veriyordum hiç yılmadan bıkmadan. Kendisi siyahiydi. Üniversitede tanıştık çok sevmiştim. Flört etmeye başladık ve 4 ay sonra aldatıldım :(( şimdi birlikte olduğu kız da Türk, bizim okuldan. o kadar mutlu görünüyorlar ki, benmle böyle değildi. Onu gerçekten seviyor. nasıl anlamadım nasıl bu kadar salak olabildim :( beni hiç sevmemiş meğer. Onları öyle gördükçe tekrar ölüyorum. Nasıl unuturum? Özgüvenim yerle bir oldu. hiçbir şey yapasım gelmiyor. bana güldüğü gibi ona da gülüyordur şimdi, onunla da öyle konuşuyordur. Kim bilir nasıl mutlulardır birlikte. kahroluyorum düşündükçe :(
Aldatılmanın acısı nasıl ve ne zaman geçer? Ölüyor gibiyim?
Cevapla