İnsan çok severken neden gider? Sevmekten mi korkuyordur kaybetmekten mi?

Seni çok seviyorum.. sensiz hayat anlamsız diyenler..
Sonra bir gün ansızın veda ediyorlar
ki çoğu veda bile etmeden sinsice gidiyorlar
hemde ya bizden aslında olmazdı..
o halde neden çok seviyordun..
yani hala seni seviyorum diye başlayan cümlelerin sonunda amalar var..
insanlar neden çok sevmek ve sevilmekten korkuyor..
ve neden gidiyorlar..
kaybetmekten mi korkuyorlar
ya da terk edilen olmak istemediğinden
Şahı insanlar neden giderler?



İnsan çok severken neden gider? Sevmekten mi korkuyordur kaybetmekten mi?
Cevapla