Seni çok seviyorum.. sensiz hayat anlamsız diyenler..
Sonra bir gün ansızın veda ediyorlar
ki çoğu veda bile etmeden sinsice gidiyorlar
hemde ya bizden aslında olmazdı..
o halde neden çok seviyordun..
yani hala seni seviyorum diye başlayan cümlelerin sonunda amalar var..
insanlar neden çok sevmek ve sevilmekten korkuyor..
ve neden gidiyorlar..
kaybetmekten mi korkuyorlar
ya da terk edilen olmak istemediğinden
Şahı insanlar neden giderler?
Sonra bir gün ansızın veda ediyorlar
ki çoğu veda bile etmeden sinsice gidiyorlar
hemde ya bizden aslında olmazdı..
o halde neden çok seviyordun..
yani hala seni seviyorum diye başlayan cümlelerin sonunda amalar var..
insanlar neden çok sevmek ve sevilmekten korkuyor..
ve neden gidiyorlar..
kaybetmekten mi korkuyorlar
ya da terk edilen olmak istemediğinden
Şahı insanlar neden giderler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar