Çok seviyorum kocamı ama ayrılmalımıyım kafayı yicem yaşadıklarım hiç normal değil psklojim bozuk?

evliyim kocamın dört yıldır bir ilişkisi var bu kadar uzun sürmesi normal mi mesajlarını okudum bana hiçsezdirmiyor vicdanını rahatlatıyor belkide ailesi baskı yapmasına rağmen ilk yıl ayrıldım demişti afftettim ama hiç bitmemiş neden daha önce karşıma çıkmadın dıyor o kadına evlenmeden önce ve kadın özel bişey yaşamıyolar onlarıda okudum çıldırcam kimi ayrıl diyor kimi değmez ayrılma diyor kayın pederime benim hayatımı mahvettiniz demiş kocam.. görücü usulü evlendik ama iyi davranıyor eve geliyor haftanın bir günü dışarı çıkıyor ailesinde korktuğu içinmi ayrılmıyor adları ve karıyerleri var bulundugumuz şehirde ve kızımız var kocam buna kalben mi bağlandı anlamıyorum anlmak istemiyorum ya da kötüyüm eşimi seviyorum

Güncellemeler
+1 yıl
cinsel bir hayatlarıda yok kız kocama mesajında ilk zamanlar amacın benle olmaktı bakire oldugumu öğrenince benden hiçbirşey istemedin dört yıl benden cinsel anlama-da bişey istemeden yanımda kaldın küçük şeyler yaşadık belkide sana ondan aşık oldum eşimde seni sevdiğim için yanında kaldım yoksa bunla yetinicek bir insan değilim ve onu çok sevdiğini söylüyor
Çok seviyorum kocamı ama ayrılmalımıyım kafayı yicem yaşadıklarım hiç normal değil psklojim bozuk?
Cevapla