Nisanlim beni Terk etti onu unutamiyorum baskasiyla aklima gelince deli oluyorum. Ne yapmaliyim?

selam ben almanyadan, ben 2 ay öncesine kadar bir kizla nisanliydim... olaylar söyle gelisdi... biz onla tanisdik sevgili olduk sonra arada zaman gecdi benim aile problemlerim vardi ondan kurtulmak istedim 3-4 ay boyunca ona sohuk kötü davrandim geri yazmazdim ve hep mücadele etmisdi beni intharla tehdit etmisdi ama sonunda birakdi. sonra düsündümki beni böyle seveni bir daha bulamam ve gittim kapilarinin önüne dedim ben geldim barisalim beni affet.. evet neyse beni aff etti o günden sonra hic sorunlarimiz yokdu, yarim sene sonra aileler tanisdi, indan yarim sene sonranisanlandik..10 sonra dügün alisverisi icin türkiye gittik geldik hersey cok güzeldi. sonra bana hep korkular geldi piskolojim baya bozulmusdu. ben ona ne kadar yaklasdiysam o kaciyordu böyle rekabetmis gibi... bana hep dediklerini yaptirmaya calisiyordu.. neyse uzatmim sonunda patladim ona beni hep ailemden daha uzak bir yerde oturtmaya calisiyordu. sonra ben ona dedimki bak dedim illerde anemler türkiyeye gider bende gidebilirim dedim tartisdim barisdik.. ama bana hic demio ailenden uzak ol hep dioduki oralari sevmiyorum... sonra ev tuticam zaman dedimki ona insallah ailelerimizde yakinimiza tasinir dedim ve dedi sen hic sükretmiosun ben senin icin okadar geliyorum sen illa ailenin burunlarin diblerinde olucaksin dedi bana ve bitirdi... ve onu unutamiyorum onu baskasiylar aklima geldikce cok kötü oluyorum. ona mesajlar attim barisalim diye hic cevap vermedi telefon numarasini degistirdi... ne yapmam lazim onu unutmak icin ne olur bana yardim edin... baska kimse isinamiyorum
Nisanlim beni Terk etti onu unutamiyorum baskasiyla aklima gelince deli oluyorum. Ne yapmaliyim?
Cevapla