Sevgilim beni terk etti. çok yalnızım. nasıl atlatıcam?

herşey çok güzel başladı başta. benle dışarı çıkmayı teklif etti. harikaydı herşey. 2 ay ilşkimiz sürdü . ilk baştaki o adam değişti birden umursamaz tavırlar içine girdi. olsun dedim önemli değil ben ilgi gösteririm ama ilgi gösterdikçe o daha çok uzaklaştı. ve sonunda beklenen son beni terk etti. yapamıyormuş ben kavga çıkarıyormuşum. kavga çıkardım evet ama nedeni ilgisizliğiydi. arkadaşlarım bile şaşırıyordu nasıl bu kadar ilgisiz olur daha yenisiniz diyordular.
hep iyi oldum hep ilgili sevgili oldum sadık oldum. ama nedense terk edildim. soğudum deyip terk etti. gitme dedim yalvardım beddualar ettim dinlemedi.2 haftadır ayrıyız. madem gidecekti niye hayatıma girdi benim hayatımı mahvetti. unutursun falan dedi ne var bunda. ama ben unutamıyorum çok üzülüyorum her gece ağlıyorum geçmiyor bir türlü . zaman geçtikçe özlem artıyor. gözüm hep telde belki pişman olur diyorum ama yok yok yani. okadar şımarttım yinede gitti.
Sevgilim beni terk etti. çok yalnızım. nasıl atlatıcam?
Cevapla