herşey çok güzel başladı başta. benle dışarı çıkmayı teklif etti. harikaydı herşey. 2 ay ilşkimiz sürdü . ilk baştaki o adam değişti birden umursamaz tavırlar içine girdi. olsun dedim önemli değil ben ilgi gösteririm ama ilgi gösterdikçe o daha çok uzaklaştı. ve sonunda beklenen son beni terk etti. yapamıyormuş ben kavga çıkarıyormuşum. kavga çıkardım evet ama nedeni ilgisizliğiydi. arkadaşlarım bile şaşırıyordu nasıl bu kadar ilgisiz olur daha yenisiniz diyordular.
hep iyi oldum hep ilgili sevgili oldum sadık oldum. ama nedense terk edildim. soğudum deyip terk etti. gitme dedim yalvardım beddualar ettim dinlemedi.2 haftadır ayrıyız. madem gidecekti niye hayatıma girdi benim hayatımı mahvetti. unutursun falan dedi ne var bunda. ama ben unutamıyorum çok üzülüyorum her gece ağlıyorum geçmiyor bir türlü . zaman geçtikçe özlem artıyor. gözüm hep telde belki pişman olur diyorum ama yok yok yani. okadar şımarttım yinede gitti.
hep iyi oldum hep ilgili sevgili oldum sadık oldum. ama nedense terk edildim. soğudum deyip terk etti. gitme dedim yalvardım beddualar ettim dinlemedi.2 haftadır ayrıyız. madem gidecekti niye hayatıma girdi benim hayatımı mahvetti. unutursun falan dedi ne var bunda. ama ben unutamıyorum çok üzülüyorum her gece ağlıyorum geçmiyor bir türlü . zaman geçtikçe özlem artıyor. gözüm hep telde belki pişman olur diyorum ama yok yok yani. okadar şımarttım yinede gitti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar