AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Pnun iyiliğini istiyorum başka da bir şey yok. Hiç birlikte olmadık ama acaba onun çocuğunu taşısaydım ve o bubilmeden ayrılsaydı ona söylemezdim galiba. En büyük intikamım bu olurdu.
beni kaybetmiş işte daha kötü ne olabilir :D :p hiçbişe yapmam kötülük falan bana göre şeyler değil
Açıkçası uğraşmam. Herkes kendi yoluna... En büyük cezası bu olur herhalde 😄
en iyi intikam onu hiç umursamadan iyi yaşamak, başarılı olmak, dimdik durabilmektir bana göre :)
Eski sevgiliyi düşünüp kendime kötülük etmem...
Derdimki hep mutlu olsun. Hep gülsün o yüzü. O saçlarını bana söz verdiği gibi asla kestirmesin. bir kızı olsun mesela. Kızınında saçlarını sevsin kalbini sevdiği gibi...
İntikam almak istersen yüzlerce bulabilirsin. Ama sana yakışacakmı bide onu düşün. Ben bana yakışmadıgını dusundugumden zamanında almadım elımde fırsat varken.
Hiçbirine hiçbirşey yapmak istemem. hatta düşünmem bile düşünmek ve ona acı çektirme isteği kin le birlikte içindeki ona duyduğun ve kendine bile söylemekten çekindiğin sevginin eseridir.
Eski sevgiliye en cok giren onu unutmak olacaktir cünki her insan unutlmak istemez.
onu unutmak hem kendine en büyük iyilik hem de ona en büyük kötülüktür..
İnanırmısın cevapları okuyorum nasıl acı çektirsem diye :D
Onun hayallerini ondan önce gerceklestirmek çok sinir bozucu😄
Bunu beli etmeselerde gercekten en kotu yapabilecen sey onu umursamamak , sanki haytinda hic yer almamis gibi davranmak bu onu yer bitirir miyde asiti onu eritir o dereçe yani :)
evini bulup kapının önündeki ayakkabısının içine sıvı deterjan dökebilirdim.
zaten yeni sevgilimle gördükleri için ve aktif olarak stalkladıkları için benim bir şey yapmama gerek kalmıyor:)
onu çaya davet edip çayına musil atıp tuvaletin şifonunu bozuk bırakarak onu rezil etmek tatlı ve masumane bır intikam şekli sanırım :)
Aci cektirmem ben ya sonucta iliskimizin oldugu zaman icinde birbirimizi seviyoduk eski gunler hatrina karismam
Umursamamak yattigin yerden kalkmaya useniyorum ne hali varsa görsün gidenin tasmasini gevşetip salivermek düşer kime havlarsa havlasin
Sosyal medya hesaplarının şifresini değiştirmek
Anne ve babasına başka biri olarak hamileyim demek asdhaka
maalesef benimki hacker güzel bir düşünce ama herkes yapamaz :)
ayrılmışsın bitmiş gitmiş daha neyin kuyruk acısı bu ben anlamıyorum sizi. yapma bişey kendini küçük düşürürsün
Yeni sevgilisinin feysinin kopyasi acilir. sonra bir erkekle coooookkkk samimi mesajlasilir:)) sonra kopyalanip oba gonderilirr:D nasil
Çok değişik şeyler yapardım o bile ne olduğunu anlayamazdı. Gelecekteki hayatını engellerdim iş hayatını aşk hayatını sokağa bile çıkamazdı. Sürekli uğraşırdım tabi bana büyük yanlış yaptıysa
Hic olmamis gibi davranirsan yokmus gibi yaparsan bu onu cok rahatsiz edicektir ve meraka dusucektir. Yapamiyosan bile oyleymis gibi davranmaya calis. Onemsedigini anlarsa burnu havada gotu basi ayri oynuyo gezerrr bebeğim
Bensiz kalmak ona en büyük ceza zaten hiçbir şey yapmak istemem beni özlemez inş 😄
Oyle aci cektirmek gibi bir niyetim yok herkes kendi yoluna
Yeni sevglisine penisinin resmini atıp o dağ gibi delikanlının minnacık bir penisi olduğunu götserip rezil etmek
eski sevgililerimin hepsi arkadaşım olduğu için hiç böyle bir liste hazırlama ihtiyacı duymadım
herkeste bişey yapmam demiş ayrıldıktan sonra fırıldak çevirenler nerde l*n :D
Ben olsaydım onu cok seviyomus gibi yapardım sonra bidaha birlikte olurdum :D sonra hamile bırakıp sktiri basardim :D :)
Eski sevgilime beni çok kışkırtmadığı sürece kötülük yapmazdım ona verilecek en iyi cevap onsuz daha mutlu daha güzel olduğumu fark ettirmek olurdu.
güzel vaktimi onu düşünerek harcamam bile..
Mazoşistliğe sonuna kadar karşıyız... bugün bu erkeğe yapılan yarın bizede yapılabilir!!! lütfen duyarlı olaım :D
bişey yazmaya gerek yok it gibi giden it gibi gelir bugun gelmezse yarın gelir geldigi zaman ödeşme vaktidir kafasına vura vura
Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir. Daha ne deşeceksin guzelim? bu sadece seni küçültmekten başka bişey yapmaz.
s. etmek mesela eski sevgili ne ya sevmiyosa zorlama
Aklıma geldikçe hayatıma yer etmiş her kadının mutluluğuna dua ederim..
Eski sevgili umrumda bile değil. şu an yenisiyle mutluyum
oyle bırseye gerek duyumam asla cunku sevıyosam acı cekmesını ne olursa olsun ıstemem
Böcek görünce bayılıyordu. Bir kutu ölü böcek toplayip gonderdim kargoyla
onu umursamamak o yokmuş gibi hiç olmamış gibi davranmak
Sevdiklerinin canini yakarim. Bu kadar. kendisine hicbisey yapmam. yakinlarina zarar veririm
Suanda 6 yillik sevgilim eski sevgilim olmaya az kaldi. Tavsiyelere benimde ihtiyacim olcak
Psikopat'a git onda çok taktikler vardır 😂
Saçmalık bence
ayrıldıysak iş bitmiştir. Kötülük falan yapmam.
Kıskandırmak en başta olur.
Senin mutlu olman ona acı verir Yani gülümse bırak neden gülümsediğini merak etsin :)
ayrıldıktan sonra yapılacak kotüluk onun değil yapanın karektersizligini ortaya koyar o yüzden herşey gönlünce olsun der çeker giderim
1. Onu S*km*k
1. Onu S*km*k
2. Onu S*km*k
3. Onu S*km*k
..
..
999. Onu S*km*k
1000. Onu S*km*k
8)
Hiç eski sevgilim olmadı. Bu yüzden hiç düşünmedim. 27.12.12 den beri ilk sevgilimle aynen devam. 😇
Masallah Allah ayirmasin
Amin amin 😊
Kötülük yapmaya gerek. Evet insan çok üzülüyor çok kötü oluyor ama ona gösterebileceğin tek kötülük ondan sonrada gayet mutlu olduğunu göstermektir. BENCE..
Onu hadım ederdim o hali ile bulsun bakalım bulabiliyorsa yeni sevgili 💩
Onula ugrasacagina yeni insanlari kesfetsene bir dunya erkek var
Orkidine karabiber dökmek listenin basinda yer alirdi. 😈😈😈
tek yapıcağım onu unutmak ve geri döndüğünde ne kaybettiğini göstermek olur:)
ne de önemli
benden giden gitmiştir
Bana ne yaşattıysa aynısını yaşasın
Esiye takilip kalmamak lazm eski ekide kalmış bitmis. En güzeli bosverip unutmak
Onu görmezden gelmek. Yapabileceğim en kötü şey bu 😂
Sadece bir kişiye kin güttüm onada kendimi yatakta bastırdım
Onu görünce hiç birşey olmamış gibi olgunca konuşmak en büyük pişmanlığı yaşatıyor
2 tane daha eski sevgili bul ya da yap 3 ünude aynı yere aynı saate randevu ver :D
onu yaptığına pişman ediyorum. her dönüşünde öyle bir yüzüne vuruyorum ki kendinden nefret ediyo
üşenirim Allahından bulsun