Yasayan bir ölüyüm dedi? bu nedemek oluyor ve bu cocuk beni gercekten cok mu sevmis?

erkek arkadasimla bazi sorunlar yüzünden (aile) ayrilmistik, 4 ay sonra tekrar bir araya geldik konustuk vs.
cok üzgün bitkin durumda
ben artik yasayan bir ölüyüm, uzaklara gidip yasicam dedi?

bu ne demek oluyor? yasayan bir ölüyüm ne demek?
bu cocuk gercekten beni cok mu sevmis?
Yasayan bir ölüyüm dedi? bu nedemek oluyor ve bu cocuk beni gercekten cok mu sevmis?
Cevapla