Sevgilim ile yeni ayrıldık ve doğum günü yaklaşıyor hediye mi yoksa mesaj mı?

sevgilim ile ayrıldık ve ben onu unutamadım doğum gününe daha 20 gün var bir yandan ona hediye hazırlamak istiyorum ama öyle bizimle alakalı değil askerlik fotoğraflarını koyacağım bir yandanda zaten pek umrumda değilim gerek yok hediyeye beni kaybettiğini farkettirecek bir mesaj ya da aramak istiyorum lütfen yardımcı olun bana bu konuda
Sevgilim ile yeni ayrıldık ve doğum günü yaklaşıyor hediye mi yoksa mesaj mı?
Cevapla