Erkek arkadaşım şarjım az diye tartışma çıkarıp ayrıldı sizce ne yapmalıyım?

geçen cumartesi günü işim vardı dışarı çıktım çıkmadan mesaj attım erkek arkadaşıma oda tamam dedi daha sonra dışarda şarjımın az olduğunu farkeetim taşınabilir şarja taktım başta doluyodu ama onunda şarjı bitmiş farketmedim mesaj attım şarjım az diye öğlen ldu bu saate kadar niye şarj etmedin diye kızdı. sonrasında ortak bir arkadaşımın yanına gittim sohbet etmeye şarjım az olduğundan gittimde haber vermedim bya kızdı gittikten sonra söylemenin önemi var mı dye normalde gittiğim heryeri söylüyorum sonra oturduğumuz yere gittimdede haber verdim bana yazma ne yaptığını artık haber verme dedi bende vermedim akşam bu seferde yazmadım diye tartıştı kendide geziyo ediyo ve bana söylemediği oluyo ben büyütmüyorum unutmuştur diyorum neyse bu olay baya uzadı bu şekilde ertesi gün aradım buluşalım diye işe gidiyorum sonra konuşuruz dedi bişey demedim ertsi gün mesaj attım buluşalım diye arkadaşımın yanınayım ona yardım etmem lazım 3 gün dedi bende bizden önemlimi dedim evet dedi neyse bir kaç gün arayıp yazmadım bu cuma mesaj attım arkadaş benden ayrılmış haberim yok suçunu biliyosun diyo sizce ne ypmışım ben ayrıca evlilik düşünüyoduk ailesiyle tanıştım bayramlaşmaya falan gittik çok saçma geldi akıl verin
Erkek arkadaşım şarjım az diye tartışma çıkarıp ayrıldı sizce ne yapmalıyım?
Cevapla