Onsuz hiç yapamayacakmışım gibi geliyor? Yaşayamıyorum lütfen yardım :'( ?

uzun zaman oldu geçer dedim geçmedi unutamadım sanırım onsuz yaşayamıcam ben kabul edemiyorum çok seviyorum sonum iyi değil korkuyorum..
Onsuz hiç yapamayacakmışım gibi geliyor? Yaşayamıyorum lütfen yardım :'( ?
Cevapla