Aşık olduğum eski sevgilim ile kardeşim dediğim kız çıkıyor sizce bu kaşarlık değilde nedir?

Ayrılığımızın üstünden 24 saat bile geçmeden sevgili olmuşlar ve ilişki durumu yapmadan önce kıza aralarında bişey olup olmadığını sorduğumda sadece kardeşim neden anlamıyosun demişti ve şu an sevgililer ben bunlara şimdi ne yapayım akıl verin?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bence ikisine öldüreyim konu kapansın he?
Güncellemeler
+1 yıl
ha birde arkadaşlar bu şerefsiz utanmadan bide ortak arkadaşımıza demişki adaya söyle ona verdiğim tişörtü sana versin senden alıcam ben demiş
Aşık olduğum eski sevgilim ile kardeşim dediğim kız çıkıyor sizce bu kaşarlık değilde nedir?
Cevapla