Merhaba arkadaşlar sevgilimle ayrılalı 1 haftayı geçti. Ayrılmasının sebebi bana güvenmemesiydi en başından beri güvenmiyordu aslında. İlişkimiz devam ederken 1-2 hatam oldu ve bu güvensizlik gitgide büyüdü ayrılma sınırına geldik bir şans verdi iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum bir hatam olmadi ama baya soğuk davrandı o olaydan sonra yüzüne karşı söylediğim zamanda soğuk değilim diyordu ve sürekli ders çalışması gerektiğini ders çalıştığını bahane etti. Ben artık dayanamadım aradım ve mutlu olamadığımı söyledim ondan sonra konuşma büyüdü işte bana hiç güvenmediğini söyledi ve ayrıldık. Aslında onun böyle bir tepki verip ayrılmasını beklemiyordum.2-3 gun gecti yapamadım bana güvenmesini beklemiştim ama olmadı. Ayrıldıktan sonra baya mesaj attım aradım falan bana arama dedi bazı sorunları vardı o zamanlar bende şu an aramıyorum meraktan ölücem,çok özlüyorum. Her dakikada aklıma geliyor, unutmak için her yolu denedim (sevgili dışında) ne yapmalıyım tavsiye verirmisiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
acil cevap verirmisinizzz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar