Merhaba, babam bir hafta önce bir trafik kazasında vefaat etti. Benim anneme karşı çok yoğun bir bağ var. Ve babam bir konuşma esnasında 'bana birşey olursa annenizi yalnız birakmayın' diye rica etti. Zaten onun böyle bir isteği olmasa da ben annemi yanımda isterim. Babam ölmeden önce ayrı şehirlerde yaşıyorduk. Annem bana yakın olabilmesi için kendi düzenini bozmaya hazır. Bizimlr aynı şehirde yaşaması için eşime bizim apartmanda bir ev tutabileceğimizi söyledim, kendisi buna tepki verdi. Anneçn başka apartmanda yaşasın dedi, çok yakınımızda olursa herşeyimize karışır dedi. Annem özel hayata son derece saygılı bir insan, asıl eşimin annesi aylarca kızlarının yanında kalabiliyor. Ben annem bizimle aynı evde kalsın demedim, sadece yakın olabilmem için aynı apartmanda yaşamasını istiyorum. Ben kocamın bu davranışına çok kırıldım, bu zor günlerde eşler birbirine destek olmayacaksa ne anlamı var ki evli kalmanın?
Ayrılmak
Ayrılmamak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar