Ya ranzaya çıkar mı? Ne yapmam lazım acil uyuz oldum ya odada 😩😫😭 ?

İlk kez bir yurt ortamındayım ve ranza üst katta yatıyorım arkadaşlar bina tamamen fare kaynıyor 😩😫😭 kapkara hemde böyle siyah bişe neyse..
ya üste çıkar mı? Ben 3. Kattayım ve her kızdan bir Çığlık gece gece şu an uyumaya geçicem ama kprkuyorum 😞 ne yapmam lazım? Hafif gece lambası yaktık..
şu an 2. Kata çıkmış durumda ama bizim blok karşı tarafta ve sabahtan beri çamaşır suyuyla sildim yıkadım her yeri mis oldu. Gelmez demi..
Güncellemeler
+1 yıl
Konununda ayrılıkla ne alakası var çöZemedim ama neyse 😆 bu arada kapının altına battaniye soktuk ve ben bantladım
Ya ranzaya çıkar mı? Ne yapmam lazım acil uyuz oldum ya odada 😩😫😭 ?
Cevapla