Kasım 2013 te çıkmaya başladık üniversite sınavı Yüzünden Haziran 2014 te benden ayrılmak zorunda kaldı ailesi çok baskı yapıyordu. 2-3 hafta önce mesaj Attı uzun uzun konuştuk tekrar çıkmaya başladık ve dün gece ufak bir Tartışma oldu senden kendimi o kadar soyutlamışım ki alışmak zor oluyor dedi şimdi ben Üniversite'yi başka Şehirde okursam biter dedi yapamam ben dayanamam dedi. Dedim ki kalbinden geçen ne ne olsun istiyorsun beni Düşünme dedim sonra bende söyleyeceğim düşüncemi dedim o da dedi ki bu Şehirde okumak istemiyorum yurt dışı bile olabilir annemde benimle gelecek nere olursa ne senle oluyor ne de sensiz dedi. sonra sıra bana geldi ya sen dedi ben sadece yolun açık olsun dedim onu istediği hayattan koparmak istemiyorum o kadar çok seviyorum ki üzülmesini bile istemiyorum oda beni seviyor ama olmuyor böyle işte ben şu an Kafayı yicem neredeyse dün geceden beri ağlamaktan Gözlerim şişti onun gibi bir başkası olmayacak başka bir kız istemiyorum ben napim ben depresyondayım şu an kendimi hiç iyi hissetmiyorum bir yol gösterin.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sefer numaranı hesaplarımı herşeyi kapatcam bir daha bana ulaşamayacaksın bende sana dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar