Sevgilimden ayrıldım çok kötü durumdayım ne yapmalıyım?

Kasım 2013 te çıkmaya başladık üniversite sınavı Yüzünden Haziran 2014 te benden ayrılmak zorunda kaldı ailesi çok baskı yapıyordu. 2-3 hafta önce mesaj Attı uzun uzun konuştuk tekrar çıkmaya başladık ve dün gece ufak bir Tartışma oldu senden kendimi o kadar soyutlamışım ki alışmak zor oluyor dedi şimdi ben Üniversite'yi başka Şehirde okursam biter dedi yapamam ben dayanamam dedi. Dedim ki kalbinden geçen ne ne olsun istiyorsun beni Düşünme dedim sonra bende söyleyeceğim düşüncemi dedim o da dedi ki bu Şehirde okumak istemiyorum yurt dışı bile olabilir annemde benimle gelecek nere olursa ne senle oluyor ne de sensiz dedi. sonra sıra bana geldi ya sen dedi ben sadece yolun açık olsun dedim onu istediği hayattan koparmak istemiyorum o kadar çok seviyorum ki üzülmesini bile istemiyorum oda beni seviyor ama olmuyor böyle işte ben şu an Kafayı yicem neredeyse dün geceden beri ağlamaktan Gözlerim şişti onun gibi bir başkası olmayacak başka bir kız istemiyorum ben napim ben depresyondayım şu an kendimi hiç iyi hissetmiyorum bir yol gösterin.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu sefer numaranı hesaplarımı herşeyi kapatcam bir daha bana ulaşamayacaksın bende sana dedi
Sevgilimden ayrıldım çok kötü durumdayım ne yapmalıyım?
Cevapla