Sevgilim saçma sapan hediyeler alıyor niye böyle yapıyor ve ayrıldık napayım ben?

4. doğum günümde gene saçma bir hediye aldı. Aldığı hediyeleri yazmıcam troll dersiniz bu yüzden bende kalsın aldığı hediyeler.

Tamam hatırlamasına seviniyorum mutluyuz ama ben onun doğum gününde doğru düzgün şeyler alıyorum o bana saçma sapan şeyler alıyor. Bu sefer tak etti kafama söyledim ben sana böyle şeyler mi alıyorum tamam doğum günümü kutluyorsun çok seviniyorum ama böyle hediyeler alacağına hiç alma dalga geçer gibi hediye veriyorsun dedim ses tonumda yüksek değil sadece hafif yükselterek vurgu yaptım o kadar. Ağlayıp durdu ben senin sürpriz yapıyorum aldığım hediyeyi beğenmiyorsun falan saydırdı bana. Hediyenin değerinde değilim hediye almasıan bile gerek yok hatırlaması yeter ama aldığı hediyeler resmen dalga geçer gibi. Doğum günümde çorap alsa daha çok sevinirdim yani o derece saçma hediyeler alıyor bana. Nişan yüzüğünü suratıma fırlattı epey gücüme gitti. Doğru düzgün kız aslında akıl sorunu da yok tek doğum günümde saçma sapan hediyeler alıyor. Özellikle kızlar cevaplarsa sevinirim böyle hediyeler niye alınır doğum gününde gizli bir mesaj varda ben mi anlamadım?
Güncellemeler
+1 yıl
1. doğum günümde çubuk kraker 1 tane
2. doğum günümde çamaşır ipi 1 tane
3. doğum günümde çorap 1 tane
4. doğum günümde patates (çiğ) 1 tane
Sevgilim saçma sapan hediyeler alıyor niye böyle yapıyor ve ayrıldık napayım ben?
Cevapla