Sevgilimden ayrıldım seviyorum fotoğrafları silmelimiyim yardım edin ne yasıyorum ben?

subatın basında ayrıldık 11 subatta doğum günümdü kutladı bende tesekkür ettim sonra konusmadık hiç dayanamadım son mesajı attım ciddiyim şu an bile dayanamıyorum iyiydi hersey seviyordu hissetmistim gerçekten ama iki gün önce sevgilisiyle fotoğrafını gördüm herseyim bitti ben hergün ona bakarkenonun için ağllarken fotoğraflarımıza mesajlarımıza bakarken onun umrunda değildi nasıl bu kadar yalancı olabiliyor hersey rüya gibiydi kusursuzdu beni hep mutlu etti ama böyle yapmasını anlayamıyorum ne cabuk unutabildi sevmedi mi yalan mıydı ? hayallerde mi yalandı ve ben artık birdaha olmayacağını biliyorum biraz önce resimlere baktım mesajlara silemiyorum bakınca ağlayasım geliyor ağlıyorum silemiyorum silmek istemiyorum ne yapıcam çok kötü durumdayım hayatımı bile değiştirdi bu kimseyle konusmak görüsmek okula gitmek evden cıkmak istemiyorum atmam silmem atmam birseyi doğrusunu söyleyin ne yapmalıyım ben onu severken silemem böyle
Sevgilimden ayrıldım seviyorum fotoğrafları silmelimiyim yardım edin ne yasıyorum ben?
Cevapla