Sol yanım acıyor anne i̇ste tam burası sol yanım... sol yani acıyan var mı?

YILDIZLAR TUTUŞABİLİR , GÖZLERİN KAMAŞABİLİR NE OLUR GİTME SEVGİLİM YENİDEN BAŞLANABİLİR...

Gerçekten aşkı sevdayı tüm kalbiyle yaşayan var mı ?
İlla ki bu aşk acısı olmamalı sadece aşk için acımaz insanın sol yanı.... Kalbinin derinliklerinde acı hisseden var mı ?
Neden hep tek başımıza kaldığımızda daha çok düşünürüz ?
Neden insanlar bu kadar kötü açıklama yapabilcek olan var mı ?
Masum küçük bir çocuk kalmak isteyen oldu mu aranızda benim gibi ?
İnsanlar neden acımasızdır ? Onlardada bizim acıyan kalbimiz gibi kalp yok mu ?
Nasıl insanlar seneler sonra değişebiliyor ?
Sizce bir kahvenin kırk yıl hatırı olabiliyorken yaşanmışlıkların hatırı yok mu ?

Bu kadar sorudan sonra beni az çok anlayabildiniz mi ?
Güncellemeler
+1 yıl
Hakkımda yorum yapan yok isteyen var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Sesini tekrar duyabilmek için sana son defa sarılabilmek için ne yapmam gerekirdi.. Kokunu bilmiyorum ellerinin sıcaklıgını bilmiyorum artık sana dair hiçbir şey bilmiyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Gözlerimde bir ben var çaresiz , gülüşümde bir sen.. Gözyaşlarımda saklı sevdan gözlerimden akarken usulca öyle çaresiz bakma bana hadi gel sen de tut ellerimden...
Sol yanım acıyor anne i̇ste tam burası sol yanım... sol yani acıyan var mı?
Cevapla