Dünyanın en büyük kazığı. Lütfen yorum yapın :(?

Arkadaşlar ben hayatımda gelmiş geçmiş en büyük kazığımı yedim. çok sevdiğim çok güvendiğim bir kızlar tam 8 aylık bir ilişki yaşadım ve ilişkimizin ikinci ayında başka şere taşındım ve hala uzak memleketteyim ama 2 ay önce sırf onu görmek için memleketime gitmiştim. biz onunla telefonda konuşarak mesajlaşarak tam 8 ay geçirdik herşey yolundaydı ama 8 ay boyunca bana hiç yanlış yapmadı değil, çok hatasını gördüm ve onun masumiyetliğine güvendim bir çok kez affetim. aylar önce faceden bir erkeğin isteğini kabul etmişti benden gizli. ve bana arkadaşı olduğunu demişti ama o isteğini kabul ettiği erkek bunu seviyormuş bunu sonradan çözdüm ve ayrıldım oda bana dediki o kişi beni seviyor bende rahatsız etmesin diye arkadaş oldum dedi bende hani başından sağmk için uğraşmamak için böyle yapmıştır diye affettim barıştım. aylar geçti taki 4 gün önceye kadar sevgiliydik ve onun bir yanlışını gördüm ayrıldım oda facede erkeklerin isteğini kabul etmek için arakdaşları gizli yapmış ve herkese açık görünürde fotoğraf paylaşmıştı diye. ben ona demiştim ki seni tek yanlışını görürsem silerim seni demiştim oda dedi ki zaten sen ayrıl diye yaptım dedi bende defol git dedim siktiri çektim bitirdim herşeyi ve 2 gün sonra bir baktım ki facede soy ismini değiştirmiş. o soy isimde aylar önce isteğini kabul ettiği şerefsizin soy ismi. demek benden ayrılınca onunla çıkmış kahpe ve soy ismini o aylar önce beni arkadaşım diye uyutup isteğini kabul ettiği piçmiş. ben bu durumda ne yapmalıyım yediğim kazığı bir ben bir Allah bilir. bu şerefsiz kızın yaptığı yanına kalmamalı :(
Dünyanın en büyük kazığı. Lütfen yorum yapın :(?
Cevapla