Güzel değilsin ama karakterin çok güzel, işte bunu seviyorum diyen sevgili 😞?

Sırf bunu dediği için ayrıldım. Resmen hakaret etti. Guzel olmasamda insan oyle der mi ya. Estetik olmaya karar verdim. Cevremdekiler ayrılmamı saçma buldular? Estetik yaptirdiktan sonra geri dönsem mi? Siz ne yapardınız?
Güzel değilsin ama karakterin çok güzel, işte bunu seviyorum diyen sevgili 😞?
Cevapla