Bazen birini oyle seversin ki; olsa yanlışlık, olmasa yalnızlık. Tam da öyle işte?

onu cok ozledim. her ne kadar beni aldatmış olsa da baskasıyla mutul olsa da söyledigi yalanlardan zerre vicdan azabı duymasa da bazen onu cok derinden özlüyorum. onunla paylastgıım mutlulukları anları kalbim hatırlatıyor acıtıyor içimi. alıştıgın birine hasret kalmak cok zor gerçekten. onunla saatlerce ettigim muhabbet ona duydugum heyecan duygular bilmiyorum bir daha böyle seyler hissedebilir miyim birine karsı. bir tarafım ona cok kızgın ama diger tarafım oyle ozluyor ki.. her gun görüyorum oylece bakıyor bana. bikaç ay sonra onu birdaha hiç göremicem. bir zamanlar bişeyler paylasıp hayaller kurdugun insanın simdi yabancı olup gitmesi... son kez de olsa konusabilseydik.. o kız oyle sanslı ki. ona sahip oldugu için onunla oldugu için. birlikte mutlular. bense gozyası döküyorum ardından. ...
Bazen birini oyle seversin ki; olsa yanlışlık, olmasa yalnızlık. Tam da öyle işte?
Cevapla