Kıymet bilmeyen bir sevgiliye en iyi cevap ne olur?

Kıymet bilmeyen bir sevgiliye en iyi cevap ne olur?

İçimde ne varsa döküp sayıp sövüp terk mi etmeliyim? Yoksa hep iyi olan taraf olup onu iyiliğimle utandırıp sessizce ayırmalı mıyım yollarımızı? (Utanır mı bilmem ama) Pişman olsun istiyorum. İçi rahat etmesin istiyorum. Hatalarının farkına varsın istiyorum. Sevginin değerini anlasın istiyorum. ERKEKLİĞİNDEN UTANSIN İSTİYORUM.

Erkek arkadaşlar, özellikle sizlerin fikirlerini merak ediyorum. Lütfen ciddi olarak cevaplayın.
Kıymet bilmeyen bir sevgiliye en iyi cevap ne olur?
Cevapla