Yaşım 24. Yaklaşık 1.5 senedir evliyim. Ancak evli değil gibiyiz hiç birbirimize ait hissetmedik giyinirken bile ayrı odalara gidiyoruz. Muhabbetimiz yok. Aynı masada yemek bile yemek istemiyorum.
İş yerinden birisiyle tanıştım ve çok güzel vakit geçiriyoruz. Sanırım ben ona aşık oldum hep onu düşünüyorum. O da bana karşı boş değil. Şu an bile yanımda olmasını o kadar çok istiyorum ki kafam allak bullak oldu hemen boşanırsam ailemin tepkisinden korkuyorum. Bir kaç kere eşimle tartıştığımızda da karşı karşıya geldim. Bir çıkar yolu gösterin lütfen.
İş yerinden birisiyle tanıştım ve çok güzel vakit geçiriyoruz. Sanırım ben ona aşık oldum hep onu düşünüyorum. O da bana karşı boş değil. Şu an bile yanımda olmasını o kadar çok istiyorum ki kafam allak bullak oldu hemen boşanırsam ailemin tepkisinden korkuyorum. Bir kaç kere eşimle tartıştığımızda da karşı karşıya geldim. Bir çıkar yolu gösterin lütfen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar