Eski sevgilimle ayrılma sebebimi anlatayım:
3 yıl süren ilişkim çok iyiydi , birbirimizi çok seviyorduk. Bu üç senenin son 1 yılı yanyana değildik , farklı sehirlerdeydik. Sonra o başkasını sevdi. Ona kızmadım sadece beni ayda yılda bir de olsa aramasını istedim çünkü ondan kopmak çok zor benim için. "Aklım karışıyor , hem su anki sevgilime ihanet etmiş olurum arayamam " dedi. Ayrılalı 8 ay oluyor ve beyfendi beni arıyor. bir kere " seni özledim ama öylesine " dedi. " bir senedir görmüyorum , görüntülu görüşelim dedi. Sizce beni unutamamış mi yoksa acıdığı için mi arıyor? Ya da onu unutmam zoruna gideceği için unutmayayım diye mi yapıyor?
3 yıl süren ilişkim çok iyiydi , birbirimizi çok seviyorduk. Bu üç senenin son 1 yılı yanyana değildik , farklı sehirlerdeydik. Sonra o başkasını sevdi. Ona kızmadım sadece beni ayda yılda bir de olsa aramasını istedim çünkü ondan kopmak çok zor benim için. "Aklım karışıyor , hem su anki sevgilime ihanet etmiş olurum arayamam " dedi. Ayrılalı 8 ay oluyor ve beyfendi beni arıyor. bir kere " seni özledim ama öylesine " dedi. " bir senedir görmüyorum , görüntülu görüşelim dedi. Sizce beni unutamamış mi yoksa acıdığı için mi arıyor? Ya da onu unutmam zoruna gideceği için unutmayayım diye mi yapıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar