Eski Sevgilim Tekrar Benimle Olmak mı istiyor yoksa Bana Acıyor mu?

Eski sevgilimle ayrılma sebebimi anlatayım:
3 yıl süren ilişkim çok iyiydi , birbirimizi çok seviyorduk. Bu üç senenin son 1 yılı yanyana değildik , farklı sehirlerdeydik. Sonra o başkasını sevdi. Ona kızmadım sadece beni ayda yılda bir de olsa aramasını istedim çünkü ondan kopmak çok zor benim için. "Aklım karışıyor , hem su anki sevgilime ihanet etmiş olurum arayamam " dedi. Ayrılalı 8 ay oluyor ve beyfendi beni arıyor. bir kere " seni özledim ama öylesine " dedi. " bir senedir görmüyorum , görüntülu görüşelim dedi. Sizce beni unutamamış mi yoksa acıdığı için mi arıyor? Ya da onu unutmam zoruna gideceği için unutmayayım diye mi yapıyor?
Eski Sevgilim Tekrar Benimle Olmak mı istiyor yoksa Bana Acıyor mu?
Cevapla