İçimde hep bir umut var ama boş mu? :( onu çok seviyorum ama bir anda soğudu benden :(
evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesinlikle var. Benim başma geldi. Çok defa gitti ve hep pişman olup dönende o oldu. Sabah sülalesiyle tanştrıp gece artk seni sevmyorum dmsti 1 hafta snra beni dışarıda gördü takip etti sonra aradi falan açmadım geldi sokak ortasında bağıra çağıra kavga ettik küfür etti gitti 5ay sonra köpek gibi aradi pişmanım dedi. Sabır edecn
İnsallah geri döner ya :(
Insan sinirliyken ağzından çıkana pek dikkat etmez sonrasinda oturup düşününce pişman olur büyük ihtimalle
İnsallah :(
artık gerı donsede sen ona donmemelısın hıc gururun yok mu senın sana oyle dıyen bır erkegı nasıl olurda donmesını beklıyorsun hayret doğrusu. donersede pişmanlıktan degıl yalnız kalırsa muhtaçlıktan doner.
Haklısın ama seviyorum ya :(
bende sevdım sevmedım degıl ama gururumu ayaklar altına alıpta onu bekleyecek degılım sen bu lafları hak edecek bırsey yaptın mı bence yapmadın o yuzden sevmeyı bırakacaksın unutacaksın sen onun oyuncagı olmayacakjsın oyuncak degılsın o yuzden unut derım bır dost tavsıyesı dertleşmak ıstersen ben burdayım nerden ıstersen ordan yazabılırsın.
Calıstığım yerdeki doktor bana birini bulduğunu söylemiş o da duydu ben kimseyle konusmadım seninde gönlün var diyor bana :(
:( hayırlısı olsun yorum için teşekkür ederim
işte son sözü karşı taraf söyleyince insanın içine böyle boş umutlar doğuyo bekleme boşuna
Noktayı koydun abi :(
haklı değilmiyim :((
Malesef evet :(
tecrübe konuşuyor malesef :(
Cevap
17Cevap
Yoksa sen benim kuzenim misin? :( Kuzenimde çok seviyor ama yüreğini soğutmaya çalışıyoruz sen de öyle yapmalısın aksi takdirde üzülebilirsin
Belki döner ya benim içimde hala bir umut var :(
Gidenlerin coğu döner ama vazgectiğinde :/
Vazgectigimde döndü kabul etmedim şimdi ben pişmanım o dönmüyor yılan hikayesine döndü :/
Aynı şey benim başıma da geldi senin için şu anlık bunun bir önemi var tabiki ama ilerde umrunda dahi olmayacak belkide bekleme demiyorum ama belli etme ona
Tamam :( yorum için teşekkür ederim
rica ederimm
Yahu bırak. Kimse lafının arkasında durmuyor günümüzde bana bunu diyip sonra geri dönmeye çalışan çok kız arkadaşım oldu.
İnsallah döner ya sevdim :(
Öyle biri değil :)
Sıra intikama geldiğinde milyonlarca defa pişman olabilir insan dikkatli olmakta fayda var :)
Razıyım :)
Dönmez ki :/
Herşey düzelir merak etme sen seviyorsan iyi olacak herşey
İnsallah
Sinirle söylenmiş bir söz olabilir bu pişman da olabilir dolayısıyla
İnşallah :(
Aranızdaki meseleye bakar ; kalkıp sana haksız ve suçsuz yere söylediyse pişman olur. Ama suç sende ve olay büyük ise zannetmiyorum. Kişiden kişiye değişir
Tabiki olabilir. Gelen gideni aratir. Büyük konuşmamak lazım
Haklısın :/
Seven insan boyle diyemez demis ise kotuluk dilondedir kalbi kirilmistir. Tamir istiyordur cani yaniyordur can yakmak istiyordur. Sevenlerin canini yakmayin.
Pişman olsa da o sözlerden sonra senin her şeyi bitirmen lazımdı.
Haklısın da seviyorum pof :(
Guvensizlik-yalan-ihanet bunlardan biri varsa gecmis ola.
Adam nasıl sinirlendeyse artık öyle sanmıyorum bir daha seni hatırlamak bile istemez. Tabi azıcık delikanlıysa.
Öyle deme ya :( calıstığım yerdeki doktor bana birini bulmuş konusmadım bile yemin ederim. S ama sevgilim duyunca yanlış anladı :(
Sende haklısın teşekkür ederim :(
Ben de sevgilimden bu şekilde ayrılmıştım. Kim bilir nasıl bezdirdin çocukcağızı
Şu an bir misiniz? Calıstığım yerdeki doktor bana birini bulduğunu söylemiş o da duymuş bunu ben kimseyle konusmadım ama senin de gönlün var diyo bana inanmıyo :(
Beni öyle bir soğuttu ki onu terkedip kaçarken arkama bile bakmadım cehennemden kaçar gibi kaçtım. Sonra aklı başına geldi davranışlarını düzeltti. İki ay sonra yeniden çıktık. Ama bir süre sonra yine bozdu ve bu bana onu terketme nedenimi tekrar hatırlattı. Sonra tekrar ayrıldım ve bir daha da çıkmadım.
Bunu söyleyen adam Zaten seviyordur ama biktirmissin :)
Ooooy oy napcam ben :(
Çok fazla duygusal fakat kin dolu, pişman olmaz, olsada bir daha söyler
Sewseydi soqumazdı die dusunuyrum ...
Yok. Ustune sevgili bile yapıyolar.
olada bilir olmayadabilir
A mı b mi
bu sorunun kesin cevabi yok
Evet var ama senle Cıktıgına pısman olur
:( :(
Sende haklısın :(
% 80
%80 ne?
sana geri dönmez ama
içinde kaldın onun
O da yeter :(
duruma göre değişir
yüzde 90 hayır
hayır
Evt var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar