Genel cerrahi nöbetimin içine eden sevgili ne yapacağım?

İyi geceler arkadaşlar. Sizlere genel cerrahideki gece nöbetimden sesleniyorum. Hastaların ameliyatları bitti uzun bir gece var önümde sabaha kadar ve ben çok hüzünlü hissediyorum. Sevgilimle 1 aydir konuşmuyorduk kavga etmistik bugün whatsup engelini açtı sövüp tekrar engelledi. Whatsup durumuma "yine yeniden" yazdıgım icin bu konusmadigimiz sürecte birilerinden hoşlandigimi iddia edip sövdü. Onu ameliyat icin yazmistim dedim ama tutturdu ameliyat icin olsa öyle yazıp gül mü koyar insan diye. Çok üzüyor beni. Sinirini boşaltıp pat geri engelliyor. Nasıl mutlu olabiliyorsun bensiz diyip duruyor neden böyle yapiyor benden nefret ediyor? Ne yapıcam ben ya of off?
Genel cerrahi nöbetimin içine eden sevgili ne yapacağım?
Cevapla