Uzun süreli bir ilişki yaşarken (nişanlıyken), 4-5 ay başkasıyla mesajlaşmaları, konuşmaları ve kaç kez olduğunu bilmediğim görüşmeleri olmuş... Ayrılık sürecinde, güvenimi sıfırlayacak çoklukta ve nitelikte yalanlar da söyledi. Ve hatta birşey sorsam, hala birşeyleri saklamak için yalanlar söylemeye de devam ediyor...
Artık onunla bir daha görüşmeme-konuşmama kararı aldım. Ama istiyorum ki, bunu ona mesajla söylerken, yanında öyle şeyler de söyleyeyim ki; aylarca-yıllarca boğazında-içinde düğüm düğüm kalsın. "Yüzüne tokat gibi olsun; içine otursun istiyorum."
O yalancıya, o ahlaksıza, o şerefsize, o or... puya, son mesajımda ne yazayım?
Artık onunla bir daha görüşmeme-konuşmama kararı aldım. Ama istiyorum ki, bunu ona mesajla söylerken, yanında öyle şeyler de söyleyeyim ki; aylarca-yıllarca boğazında-içinde düğüm düğüm kalsın. "Yüzüne tokat gibi olsun; içine otursun istiyorum."
O yalancıya, o ahlaksıza, o şerefsize, o or... puya, son mesajımda ne yazayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar