(Aldatıldım...) Dokunaklı-süründürücü son bir mesaj yazmak istiyorum; sizce ne yazayım?

Uzun süreli bir ilişki yaşarken (nişanlıyken), 4-5 ay başkasıyla mesajlaşmaları, konuşmaları ve kaç kez olduğunu bilmediğim görüşmeleri olmuş... Ayrılık sürecinde, güvenimi sıfırlayacak çoklukta ve nitelikte yalanlar da söyledi. Ve hatta birşey sorsam, hala birşeyleri saklamak için yalanlar söylemeye de devam ediyor...
Artık onunla bir daha görüşmeme-konuşmama kararı aldım. Ama istiyorum ki, bunu ona mesajla söylerken, yanında öyle şeyler de söyleyeyim ki; aylarca-yıllarca boğazında-içinde düğüm düğüm kalsın. "Yüzüne tokat gibi olsun; içine otursun istiyorum."
O yalancıya, o ahlaksıza, o şerefsize, o or... puya, son mesajımda ne yazayım?
(Aldatıldım...) Dokunaklı-süründürücü son bir mesaj yazmak istiyorum; sizce ne yazayım?
Cevapla