Sevgilimle 9 aydır çıkıyoruz , hayatımda tanıdıgım en karakterli en düzgün insan kendisi, ben biraz tabiri caiz se odunum çok sert tepkiler verdigim için tartışırdık. Fakat hiçbir zaman sevgimiz yüzünden veya ihanet , güven problemimiz olmadı. en son çok büyük kavga ettik küfür ettim ona ortalık yerde benden korkuyor her yerdende engellemiş durumda yüz yüze bile gelip bitti demedi sadece telefonda başlarıyla hep. ikimizde birbirimizi çok seviyoruz herkesi kıskandıgı cinste bir ilişkimiz vardı. bizimde ayrılma sebebimiz baskalarının dolduruşu oldu ve bunu yapanla ev arkadaşı bu kız ailelerimiz de istemiyor artık ilişkimizi , ben nasıl eder kendimi affettiririm nasıl olurda herşeyi düzeltebilirim veya gerçekten bitmişmidir. ama kızı çok iyi tanıyorum kalbini biliyorum hala daha ben varım onun aklında hala en son ki halim varm biliyorum. fikriniz nedir arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada tam 1 hafta oldu hala telefonum engellemiş durumda galba artık gerçekten bitirdi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar