Bir erkek sevdiği kızı terk etmek zorunda hissederse kendini, kızında kendisini çok sevdiğini bildiği halde. onu bıraktı diyelim hani terketti diyelim.
Şimdi gelipte kimse bana burda seven insan gitmez falan demesin.
Mecbur kalınca seve seve bırakmak zorunda oluyor insan. (seve seve kısmı mecazıydı :)
İşte böyle bişey yaşarsa baska bir kızla çıkmaya baslarmı unutmak ıcın ? ama hemen değil 5-6 ay sonra falan unutmak için biriyle çıkmaya baslarmı ?
Yada eski sevgilisi daha güzel mesela,daha çok seviyordu onu çocuk kovdugu halde kız gitmiyordu.Yenisiyle kıyaslarmı onu
Şimdi gelipte kimse bana burda seven insan gitmez falan demesin.
Mecbur kalınca seve seve bırakmak zorunda oluyor insan. (seve seve kısmı mecazıydı :)
İşte böyle bişey yaşarsa baska bir kızla çıkmaya baslarmı unutmak ıcın ? ama hemen değil 5-6 ay sonra falan unutmak için biriyle çıkmaya baslarmı ?
Yada eski sevgilisi daha güzel mesela,daha çok seviyordu onu çocuk kovdugu halde kız gitmiyordu.Yenisiyle kıyaslarmı onu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar