Ayrılan eski sevgiliyi takmıyormuş gibi yapıp mesaj atmasını beklemek mi yoksa mesaj atıp şans istemek mi? Seviyorsanız?

Beklesem geri dönecek zaten ama anca seneye. o kadar dayanamam ki ben. kendimi ezik göstermek de istemiyorum. ne yapmalıyım? Bu arada seni çok seviyorum cemal <3:|
Ayrılan eski sevgiliyi takmıyormuş gibi yapıp mesaj atmasını beklemek mi yoksa mesaj atıp şans istemek mi? Seviyorsanız?
Cevapla