Sevgilimden ayrıldım ben haklıyım ama onu çok seviyorum haklı olduğum halde içimde pişmanlık duygusu var geri dönmesini ve özür dilemesini istiyorum?

Ben ayrılırken benden önce ayrılığa hazırmış gibi davrandı ve benim cevap vermemi beklemeden engelledi benim haklı olduğumun farkındamıydı bilmiyorum kendini haklı görüp sinirlendiğini farkettim ama olayları hiç benim açımdan düşünmeyen bir insan pişman olmasını hatasını anlamasını benden özür dilemesini istiyorum çünkü onu çok seviyorum ve gururumu kırmadanda asla barışamam bunu onun yapması gerekiyor yardımcı olurmusunuz?
Sevgilimden ayrıldım ben haklıyım ama onu çok seviyorum haklı olduğum halde içimde pişmanlık duygusu var geri dönmesini ve özür dilemesini istiyorum?
Cevapla