Arkadaşlar senden sıkıldım sana karşı birşey hissetmiyorum dedi ve beni terk etti sizce geri döner mi?

geçen yıl üniversiteye gitti beraberliğimiz 3 yıl olmuştu yaz tatiline geldiğinde ayrılmak istediğini benden sıkıldığını ve bana karşı birşey hissetmediğini söyledi ve kaderimde varsan ilerde belki olur dedi bitti ama şu an arıyo soruyo nasılsın diye sizce ne olur geri döner mi ayrıca bu ilk ayrılıgımız
Güncellemeler
+1 yıl
beyler size soruyorum erkek neden sıkılıp gider?
Arkadaşlar senden sıkıldım sana karşı birşey hissetmiyorum dedi ve beni terk etti sizce geri döner mi?
Cevapla