Terkeden kişi neden ayrıldıktan hemen sonra telefonunu kapatır?
Bana göre artık gerçekten sevmeyen insan telefonu kapatma gereği bile duymaz.
Bana göre artık gerçekten sevmeyen insan telefonu kapatma gereği bile duymaz.
ilk günlerde kapatır telefonu, arasan açmaz, mesaj atsan cevap vermez ya da öyle cevaplar verirki keşke cevap vermeseydi derin.. Hatta benim saatlerce konuştugum insan bu muydu dersin.. o süreçte sen terkeden kişiye yalvarırsan üst üste ararsan kesin olarak kaybedersin.. boşvermeyi becerebilirsen peşinde köpek olur.. o telefonu kapatan artık seni aramanın yollarını arar
Ulaşmayı imkansızlaştırmak için belki de. Bana göre de karşı tarafla konuşmak istemeyen söyleyecek sözü olmayan biraz da suçlu insan psikolojisi.
Ya bence terk eden terk edilen diye bir şey olmamalı ben telefonu kapıyorum cunku sinirli bir adamım bir anıma gelir dan dan yazarım sonra pişman olcagım seyleri yazmaktansa telefonu kapatır bataryayı bı tarafa fırlatmak daha mantıklı
Tekrar muhattap olmamak içindir.Ben kız arkadaşımdan nefret ediyordum o kız beni seviyordu o yüzden aklına onu başkası için terkettiğim gelmesin diye whatsapp ı silmiş baya kullanmamıştım.
Cevap
4Cevap
Telefonla duvar ilişkisi denen birşey var konuşma hararetlendiyse naptığımı bilmeden fırlatmıştım bir keresinde. Diğer neden ise sakinleşip durulmak için sesini duyduğunda dayanamıyor insan.
Hep işi düştüğünde arıyor demekki seni
Tıpkı çok sevdiğin ıhlamuru,
sadece hastayken içtiğin gibi.
Ben kapatamazdim. Benim telefonu kapatmam demek para kaybetmem demek. Telefon bana para kazandiriyor ;))
Meselenin uzamasını istemiyordur.
çok basit görüşmemek için :)
anasına sövmemek içndir belkide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar