Birine aşığım onu çok seviyorum onu düşünmekten vazgeçmiyorum canım sıkkın biraz dertleşmek istiyorum?

3 yıllık bir iliskim vardı 1.5 sene önce bitti ölesine bos bir iliski degildi ikimizde birbirimiz icin bir cok seyden vazgectik birbirimizi cok degistirdik birbirimizi cokta sevdik herkes biliyodu iliskimizi onun ailesi benim ailem benim akrabalarim onun akrabalari onun köyündeki komsuları bile biliyodu bizi evlenmeyi planlıyoduk evlenicektik her bulustugumuzda annene söle ne zaman seni istemeye gelelim die tutturuyodu ama cok tartısmaya basladık birbirimizi cok kırdık birbirimize karsı yalanlarımız oldu 1.5 yıl öncede ayrıldık o ayrılmak istedi ve ben onu cok seviyorum canım hala cok yanıyo geri gelmiceni biliyorum ama beni artık sevmediginide biliyorum hep facesine bakıyorum ve bir gün onun bir baska kızla fotografını facede görücem die cok kurkuyorum hep bana geri dönmesi icin dua ettim dilek diledim geri geldide bariısmak istedi ama sonra vazgecti bu beni daha cok üzdü dün onu rüyamda gördüm bir baskasıyla evleniyodu bir baskasından cocugu oluyodu uyandıgımda bu bir rüya bile olsa canımı cok yaktı geri uyudum saat 5 e kadar kalkmadım onu cok özledim unutamıyorum olmuyo o unuttu beni sevmiyo artık ama neden aynısı bendede olmuyo neden unutamıyorum neden hala onun seviyorum onun ıcın canım yanıyo?
Birine aşığım onu çok seviyorum onu düşünmekten vazgeçmiyorum canım sıkkın biraz dertleşmek istiyorum?
Cevapla