Kız arkadaşım ve büyük sorunlar !! ne yapmalıyım ? Birazcıcık Uzun :)

Herkese iyi geceler öncelikle.Konuya direk gireyim. Arkadaşlar kız arkadaşımla tanışalı neredeyse 4 ay oldu kendisi beni çok sevdiğini söylüyor aşıkta buna eminim ama hergün yaşanan kavgalardan ona olan sevgimm pek kalmadı gibi birşey ona baktıkca bile eski sevgilimi hatırlıyor gibiyim hatta geçen gün buluşmamızda bile ona eski sevgilimin adıyla seslendim bir anlık dalgınlık işte.ama bundan daha önemli olan onun bana davranışları Çok kıskanç baskıcı kuralcı sinirli asi inat birisi giydiğim herşeye dışarı çıkmama, gittiğim spor salonundan bile ayrılmama sebeb oldu gitmemi istemıyordu. dinlediğim müziğe,giydiğim kıyafete,uyku saatlerime bile karışır oldu ben kafayı yıcem artık sinirden hep kendimi yiyorum çok sakin ve sabırlı birisiyimdir hep alttan aldıkca tepeme çıkıyor sessizliğimi bozacagım diye korkuyorum sırf kalbi kırılmasın dıye ama bu onu anlamıyor sanıyorki bütün hatalar bende. Ve cumartesi günü arkadaşlarımızla sözleştik yanı hep giden biriside değilim gece klubüne gidelim bir güzel eglenelim istedik gittiğime gidecegıme pişman etti yemediğim hakaret kalmadı küfürlerinden bıktım telefonu kapattım artık. Ailem tanıyor Babam onu cok seviyor ama annem istediğini yapabılırsın dıyor özgürsün diyor tek çözüm ayrılıkmı ayrılmalımıyım ne yapıcam lütfen yardım edin.
Kız arkadaşım ve büyük sorunlar !! ne yapmalıyım ? Birazcıcık Uzun :)
Cevapla