Hiç bir şey yokken sessiz sedasız çekip gitti, ne olacak?

Hiçbirşey yokken sessiz sedasız çekip gitti, ne olacak?

Bir vedayi bile çok gördü aradım konuşmak istemiyorum dedi çok kötüyüm :((
Güncellemeler
+1 yıl
1 haftaya kadar herşey yolundaydı aramalar azaldı mesajlar azaldı sonra hiç aramadı zaten aradım mesaj attım yanıt yok bir neden bile söylemedi sonrada mesaj attı görüşmemek üzüre konuşmak istemiyorum diye ... yazık ya yazık
Hiç bir şey yokken sessiz sedasız çekip gitti, ne olacak?
Cevapla