Klasik bir son ben zaten alışmıştım ama bunun sonu neden bu kadar farklı oldu ki?
Okul başlayınca gördüm onu ilk. Sonra ilk 2 ay ona kendimi kaptırmamaya çalıştım. Bana bakmaz hesabı 😉. Sonra bakışları bana öyle umutlar verdi ki ben bunu bir adım ileriye taşıdım ve hayaller kurmaya başladım. E haliyle rüyalarıma da girdi. Bakışları o denli deliciydi ki hadi artık bana "seni seviyorum" demek için neyi bekliyorsun der gibiydi.
Söyledim. 6 aydır seviyorum dedim. Onu ne kadar sevdiğimi anlattım.

Kalbim o kadar kırılmıştı ki!
Daha fazla konuşacak dermanım kalmamıştı. Ona bakışlarının nedenini ve neden istemediğini sormak, isterse birkaç gün deneyebileceğimizi söylemek isterdim. Dayanamadım. Sadece "Oldu ozaman sana iyi geceler 😊" diyebildim. Biliyorum. 😊. Sanki bu durumdan gayet memnun olan, hiç üzülmeyen bir canım olarak görünmüş olabilirim. Ama gel bide içimi gör. İçimde aşağı doğru kaymamak için kaburga kemiklerime tutunan, sağı solu yara bere içinde kalmış bir kalp vardı.
Kendisiyle daha sonra konuştuk. O an atmak istememiş. Ama böbreğin gazına gelmiş 😄. Neyse biz devam edelim. Daha sonra ben bir 10 dk telefon elimde dondum kaldım. Ruhum dipsiz uçurum gibi bir yere doğru düşüyordu. bir empati yapar mısınız? Hayal edin sadece. Sizi 6 ay boyunca bir şeye inandırıyorlar. 6 ay sonra bir sınava giriyorsunuz. Kendinizden eminsiniz. Soruları yapıp veriyorsunuz. Ama aldığınız puan "0".
Yüzünüzde oluşan ifadeye bir bakın 😄. Nasıl da şaşkın değil mi?

Sonra ya saçma saçma konuşma diye kendime kızıyorum. Tüm bunlara rağmen sevdiğim için pişman mıyım ? Yoo değilim. Ama keşke "fazla uzatmayacağım" demeseydi de uzatabileceği kadar uzatsaydı.
Keşke bana sadece 6 dakika değil de daha fazla süre verseydi.

Galiba o hayatı boyunca böyle bir boşluğa düşmemişti. Düşmezdi de zaten 😎. O koskocaman "O" idi işte. Onun hayatına kimler girip çıkmıştı. Ben de girebilir miydim? 😂😂. Ben peşinden koşardım anca. Daha fazlası için ne lazımdı bilmiyorum.
Tek bildiğim yarın bölüm sınavım olduğu halde ben çalışmak yerine burada KS ailesine onu anlatıyorum 😄. Neyse size iyi geceler sevgili güzel insanlar.
Bu arada ; Bu konularla ilgili gereğinden fazla tavsiye aldım ne olur daha fazla tavsiye vermeyin 😊😄.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Emeğine sağlık güzel olmuş 😊
Teşekkürler
Çok beğendim